Quinny Freestyle XL Comfort


Hallo mede-zwangeren,

Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Judith en ik ben nu 19 weken zwanger van mijn eerste kindje. Tot nu toe verloopt de zwangerschap gelukkig prima. Donderdag 28 april as. mag ik weer naar de verloskundige en 9 mei as. krijg ik mijn tweede echo.

Een aantal weken geleden zijn mijn vriend en ik gaan winkelen voor de baby-uitzet. Na alles onderzocht en geprobeerd te hebben, hebben wij uiteindelijk de Quinny Freestyle XL Comfort gekocht.

Dit model is qua moderniteit zeker niet de hipste die er bij zit, maar het lijkt ons wel een fijne en praktische wandelwagen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze wandelwagen / buggy zowel positief als negatief?

Alvast bedankt.

Groetjes Judith
 
Heb je de drie of de vierwieler?? Wijzelf hebben ook een Quinny maar dan een vierwieler. Hij bevalt ons erg goed! Loopt soepel en er zit een groot bodschappennet onder. Wat wel jammer is dat hij vrij groot opvouwt en dus niet heel makkelijk in de kofferbak van een auto past. En dat ze zo ontzettend snel uit de dreami wandelwagenbak zijn gegroeid!
Fijne zwangerschap en veel wandelplezier gewenst!!
 
Wij hebben ook de Quinny freestyle XL besteld! De driewieler bedoel je toch? Wij vinden de kar trouwens hardstikke hip! Vooral de prijs/kwaliteit vonden wij erg aantrekkelijk. Tenminste niet zo duur als anderen en net zo degelijk en sterk.
 
Hallo,

Wij hebben inderdaad de driewieler besteld. Je hebt de driewieler Freestyle XL. Daarvan kan het voorwiel echter niet 360 graden draaien. En je hebt de driewieler Freestyle XL Comfort, waarvan het voorwiel wel 360 graden draait. Deze laatste hebben wij gekocht.

Lijkt mij een vrij handige wagen. We hebben ook een maxicosi erbij gekocht, die je erop kunt klikken. Ook het opbergnet eronder vind ik erg handig en was een eis van mij wat een wagen moest hebben. Dat zie je niet meer bij veel wandelwagens.

Qua levertijd weet ik het niet precies. Wij hebben alles tegelijk gekocht en het kamertje heeft een levertijd van 12 weken. En dan krijgen wij de wandelwagen ook meteen.

Groetjes Judith
 
Hallo allemaal.
Even een tip. Bij prenatal is het 28, 29 en 30 april en 1 mei vaste klanten voordeel,
20% korting op de hele colectie ook kinderwagens. Behalve de Bugaboo en Quinny buzz en zapp. Moet je wel een kortingskaart hebben. Heb de mijne met de post gekregen. Heb me daar geregistreerd voor de blije doos en vanaf toen krijg ik post van hun.
 
Terug
Bovenaan