Quinny geeft gratis matrasjes weg als het is ingedeukt bij het hoofdje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb hier eens gelezen over de matrasjes in de Quinny kinderwagens. Na het een tijdje gebruikt te hebben begon het matrasje in onze wagen in te deuken op de plek waar het hoofdje ligt. We kregen deze deuk er niet meer uit. Ik heb dit gemeld bij Quinny en heb zonder problemen of gedoe 2 nieuwe matrasjes opgestuurd gekregen! Duss als jullie dit probleem hebben dan is het snel en gratis op te lossen!

gr.Ing

Hee!!

Ik had het onderwerp destijds aangekaart en ik heb contact opgenomen met de winkel waar we de Quinny gekocht hadden en wij hadden een week erna ook al een matrasje toegestuurd gekregen van Quinny... inmiddels 2 maand gelee.. wel een veel voorkomend probleem dus bij Quinny maar wel service..

Groetjes Chantal

Goed zeg!
Ik ga het meteen regelen, had het al omgedraaid maar helpt natuurlijk ook maar eventjes!

Bedankt voor de tip!

Groetjes Carin.

Inge,

wij hebben toendertijd via de verkoper van de kinderwagen een nieuw matrasje gekregen maar ik vind dat het alweer ingedeukt wordt. Heb jij een adres voor me waar ik Quinny rechtstreeks kan benaderen?

Groetjes Chantal

hoi hoi,

ik had het gelezen en heb er idd veel last van

heb quinny een mailtje gestuurd en kreeg een mail terug met de tekst.

ja mevrouw dan moet u maar contact opnemen met de winkel waar u u wagen heeft gekocht.

vond dat niet echt service

dus van de week maar even de winkel gaan bellen dan he

groetjes moekje mama van Ryan 24-07-2007

Raarrrrrrrrr! Ik kreeg er echt 2! Ze hebben zelfs op mijn log gereageerd omdat ze via google zagen dat ik daar de foto van de Quinny jongens had geplaatst.
x ing

Inge,

had je mijn reaktie gelezen? weet je het adres van Quinny?

Groetjes Chantal

Hai,

Sorry ik weet het adres niet. Op de beurs hebben ze mijn adres opgeschreven. Maar als je naar www.quinny.nl gaat en dan naar contact dan kun je een contactformulier invullen. Heb je dat al geprobeerd?
gr.Ing

Terug
Bovenaan