Quinny speedi

A

Anoniem

Guest
Goedendag,

Kan je de buggy van de Quinny speedi eigenlijks ook inklappen?voor mee achter in de auto
Wij hebben van alles geprobeerd, maar het lukt niet.
Toch zeggen ze bij Babydump dat dit wel zou moeten kunnen..
Weet iemand dit misschien?

Groetjes

Hoi,

Ik heb geen quinny maar heb even op  de quinny  site gekeken en daar kun je de handleiding bekijken per model ook de speedy, even doorklikken tot je de nl hebt.

Succes gr MJ                   http://www.quinny.com

De speedi is toch geen buggy, maar een wandelwagen?
Die kan je wel inklappen.
Zet hem op de rem.
Maak de klepjes op de duwstang open en maak de duwstang zo klein mogelijk.
Druk de knop in die in het midden van de duwstang zit en dan vouwt hij in.

als de wandelwagen dan nog te breed is bij inklappen kan je ook de zijwielen uithalen door op het zwarte stip te drukken van de wiel en de wiel uittrekken.

Bedankt voor jullie reactie~s!

maar ik leg het denk ik niet goed uit, haha!
Ik weet idd hoe ik de wandelwagen, (sorry zei buggy) Moet inklappen en de wielen eraf enz enz.
Maaar als ik de wandelwagen inklap, klapt hij niet heel mooi in voor bijvoorbeeld in de auto.
Bij de babydump zeiden ze; ja dan moet je wat doorduwen!
Maar dat probeer ik...alleen wil niet echt.
Heb ook met de Quinny lijn gebelt, hun zeggen dat ik naar de zaak toe moet.. het sneue is, is dat hij niet in de buurt is dus ik dacht misschien weten jullie dit?
Er zit ook niks tussen hij klapt gewoon niet helemaal in zeg maar.. :)

Hoi Inanna,

Leuk he, die mensen die je telefonisch niets uit willen leggen. (o.a. babydump)
Terwijl het, als je er eenmaal achter bent, heel simpel is...

Ik heb zelf ook de quinny speedi xl,  je moet de bovenste klittenband die om de duwstang heen zit los maken, dan kan de onderste klittenband schuiven over de duwstang.

Wij hebben hem ingeklapt in de gang staan omdat wanner hij uitgeklapt staat wij er niet langs kunnen naar de deur , maar ook ik had in het begin moeite met hem in te klappen.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen en anders meldt je het, dan kan ik je misschien wel met foto's helpen.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan