quinny speedy xs, wie heeft ervaring?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

we zijn bezig een kinderwagen aan het uitzoeken en die willen we donderdag kopen bij prenatal, aangezien donderdag t/m zaterdag daar 20 % korting is op alles!!
wij zijn gevallen voor de quinny speedy sx of xs?
hij liep soepel en  was ook wel makkelijk inklapbaar, nu vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met die kinderwagen en of die goed beviel....is altijd wel prettig om te weten, het is tenslotte een heel bedrag...nou krijgen wij heb gelukkig van mijn moeder

dus wie heeft ervaring???

liefs leetje 1981
16w4d

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar mijn vriendin heeft 'm.
Ze vind het een fijne wagen en klapt handig in , alleen neemt ie nogal wat ruimte in de auto in, dat vind ze wel een nadeel....

Succes met uitzoeken,

Groetjes, Angel

Hai,

Ik heb hem net aangeschaf bij babypark. Helemaal compleet. Ze hebben hem daar nu helemaal voor 400 euro staan. Misschien wel de moeit waard omdat hij anders wel rond de 750 kost.

groetjes,
Wietske

hoi hoi,

bedankt voor de reactie's!
wiepwiep: bedankt voor de tip, maar bij prenatal is het dan 20% korting, dus ook rond de 400 euro, normaal zou ik voor de kinderwagen en de maxi-cosi rond de 700 euro moeten betalen, maar nu dus 140 euro korting!!!en dus 560 euro voor kinderwagen en maxi-cosi!

liefs leetje 1981
16w4d

Hoi,

Wij hebben zelf de maxicosi speedy sx, is nu dys Quiny geworden en hij bevalt ons echt prima. kan ik je echt aanraden hoor.

Succes ermee.

Liefs van mij, zoontje van 16mnd en kruimeltje 5 wk.

Hoi,

Heb je de kaart ontvangen van Prenatal, ik heb hem nu niet bij de hand maar meen te herinneren dat een aantal merken uitgesloten zijn van de 20% korting. Klopt het dan wel dan je bij aankoop van een Quinny ook 20% korting krijgt.

Winpeto

hoi winpo,

ik heb de kaart gezien en er staat op de je geen korting krijgt op de bugaboo en op zwitsal, avent, stokke, medela, philips en boeken, dus gelukkig wel op de quinny!
we gaan ook gelijk een box kopen, de rest doen we later...
kamertjes vind ik erg duur bij de prenatal, dus die doen we in een andere winkel

liefs leetje 1981
16w5d

Hallo,

Wij hebben hem ook aangeschaft.Vooral omdat hij zo mooi loopt en makkelijk in te klappen is.
Ik hoop hem over 5 weken te mogen gebruiken ,mag ook wel eerder.
Ik las dat iemand vond dat hij veel ruimte in nam in de kofferbak van de auto.Dit vind ik dus niet want je kunt heel gemakkelijk de wiellen eraf klikken. Dit vonden we echt een voordeel.Omdat we regelmatig naar de camping gaan en dan vanalles mee moet.
Nu kunnen de wielen er af en hebben weer een beetje meer ruimte.

groetjes lizzy

Terug
Bovenaan