quinny tandemwagen

Dat is juist het probleem.... Bij prenatal hebben ze alleen die ene, maar ik heb een andere winkel gebeld die hier verder uit de buurt zat om te vragen wat voor een dubbele wagens zij hadden. Zij hadden ook een quinny met luchtbanden, maar de prijs was de helft van die bij de prenatal. Daarom vraag ik me af of het dezelfde is of een andere. Andere tandemwagens hadden ze daar bijvoorbeeld ook voor 135 terwijl ik er hier in de buurt 200 voor betaal. Maar het zit net te ver uit de buurt om zomaar even te gaan kijken, dat trek ik op het moment niet meer.
 
hmm das vervelend dan...ik ken je niet verder helpen meid. maar misschien dat je terug kan bellen en dan precies het type nr. ofzo vragen. meestal hebben ze toch wel een nr. of andere naam zeg maar.
ik wens je heel veel succes...en ander rust eerst lekker uit, en ga dan ns kijken.
doeiiiii liefs van mij
 
Hoi, zal per winkel verschillen wat ze hebben. Overigens is de Quinny mij wel door verschillende verkopers in verschillende winkels afgeraden! Juist vanwege dat zgn. handige voorwiel...

 
Terug
Bovenaan