quinny zapp

Hallo,,

Voor onze zoon was geboren hebben wij een complete Quinny Buzz en een Quinny zapp aangeschaft, de Zapp was echt super handig in combinatie met de maxi cosi maar nu is onze zoon 6 maanden en mag hij dus ook in de buggy dus heb ik de bekleding erop gedaan en hem erin gezet ik vindt het in 1 woord een kl****te wagen omdat de rugleuning niet verstelbaar is zit hij dus helemaal rechtop en het zitgedeele vindt ik ook zo kort ik heb echt spijt van deze aankoop, ik indt de prijs echt veel te hoog voor deze buggy hij ziet er misschien wel flitsend uit maar daar heb je ook alles mee gezegd je kan er ook geen boodschap mee vervoeren als je er wat aan hangt klapt hij naar achter, en op Marktplaats kun je wel een boodschappenmandje kopen maar 42,95 !!!!! is toch wel een belachelijke prijs. Ik vindt het erg jammer want nu moet ik uiteindelijk toch altijd de grote wagen (Buzz) meenemen, terwijl ik voor in de stad etc. de Zapp wou gebruiken.
Wie vindt de Zapp ook zo'n rotwagen?????

groetjes Ellen
 

Hoi Ellen

Ik heb zelf ook de Quinny Zapp, en heb er eigenlijk geen problemen mee, maar kan me wel voorstellen als mensen het een rotwagen vinden.
Toen mijn vriend en ik een buggy wouden kopen, wou ik meteen de Zapp hebben, ik was helemaal verkocht.
Mijn vriend vond hem ook erg mooi, maar we twijfelden nog wel een beetje of we hem mee zouden nemen.
Uiteindelijk wel gedaan,   onze dochter was toen een maand of 7.
In het begin vond ik hem ook niet handig, onze dochter zat er als een zoutzak in, mede ook omdat hij niet in de ligstand kan.
Qua boodschappen doen heb ik er niet zo veel last van.
Echte grote boodschappen doen we 1x in de week, en de kleine dingetjes zijn niet zwaar en hou ik gewoon vast terwijl ik met 1 hand de buggy stuur.
Nu onze dochter bijna 16 maanden is, vind ik de wagen ideaal!!!
Ze zit er goed in, hij is licht, past goed in de auto, in de bus, kortom...een ideale wagen voor mij.
Maar zoals ik al zei..kan me voorstellen dat je het een rotwagen vindt.
Overigens heeft er laatst al een hele discussie op het forum gestaan over de Zapp en hoor je deze dingen vaker!

Groetjes Sarah
 
Terug
Bovenaan