quinny zapp

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik heb een vraagje wie heeft er ervaring met de quinny zapp?
we zitten te denken om deze aan te schaffen,we hebben nu een quinny freestyle en die vinden we nu te groot.
enne wie kent iemand die ervan af wil,we zouden hem dan graag over willen nemen.
alvastbedankt,groetjes danielle

Hey

Ik heb de quinny zapp destijds voor mijn zoontje gekocht maar heel stiekum heb ik er spijt van
'Hij kan er niet in liggen en dat is op zich nu hij 2 is geen probleem maar mijn dochtertje heeft er niets aan!Ze is nu 7 maanden maar als het net zoals bij mijn zoontje gaat kan ze er pas met 1 jaar normaal inzitten!Heel erg jammer!

klik hier

Ik kan niks anders zeggen dat mijn voorgangster helemaal gelijk heeft!
Nu mijn dochter 2,5 jaar is is het een perfecte wagen, maar als ze wat jonger zijn is het een ramp en vooral als ze niet kunnen liggen....
Wil je er toch 1 hebben, kijk dan eens op marktplaats, daar staan ze vaak nieuw op.

Groetjes

ik heb hem nu aangeschaft om de maxicosi op mee te kunnen nemen, want dat kan op mijn kinderwagen niet.
en dat bevalt heel erg goed.
Hij rijdt lekker en is heel wendbaar.

Ik heb echter ook nog een Maclaren. Dat noemen de de Rolls Royce van de buggy's....en ik denk dat voor het comfort van een kleintje die beter is....daar kan je kind in liggen, je kunt het voeteneind rechtuit zetten waardoor korte beentjes niet hoeven te bungelen en er zit een boodschappenmandje op. Zo en dat zijn dan precies de nadelen van de zapp.
Verder bevalt hij goed....maar ik denk dat ik hem weer verkoop zodra mijn kleintje uit de maxicosi is en ik de maclaren dan weer ga gebruiken.

gr mama van MD en JA

hoi,hoi
bedankt voor jullie reacties,we hadden hem dus al bijna gekocht,we gaan nu wachten tot wouter wat groter is.
ik dacht echt dat het de ideale wagen was,wouter zit inderdaad nog niet dus ga ik maar op zoek naar iets anders wat wel comfortabel is en licht.

Hoi,

Ik ben van het zomerforum, maar kom hier af en toe even meelezen.
Ook ik heb een Quinny Zapp en ben er zeer te spreken over, ook voor kleine kindjes.
Mijn jongste zit er al in v.a. 6 maanden, helemaal geen probleem, slaapt er zelfs ook in zittend.
Mijn kinderen hebben er allebei geen moeite mee om zittend te slapen in de buggy. Een buggy is ook niet echt bedoeld om de hele dag in te zitten, maar meer voor even snel/vlug een boodschap doen, of meenemen op de fiets.

Ik zou zelf absoluut geen ander buggy meer willen en raad je dan ook echt aan om er eentje te gaan proberen in een winkel.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan