Ook hier geen Zapp om bovenstaande redenen!
Hij kan wel aan de fiets maar er kan dan (bij mij) geen fietstas meer aan, dat vind ik een groot nadeel want als ik de buggy meeneem wil ik vaak een paar boodschapjes doen en dan vind ik tassen geen overbodige luxe!!
Om de ligstand te compenseren, en toch de uitstraling van de Zapp te hebben, zijn wij voor de Titanium Baby Breeze gegaan (maar dan met 2 wieltjes voor).
Die kan in ligstand, zit standaard een regenzeiltje bij, een gewatteerde hoes voor koude dagen, heeft een grote zonnekap Klein mandje onder de zitting en rijd minstens zo soepel als de Zapp!
Maaaaaaaaar; is een onding om aan de fiets te hangen!
Te zwaar, al is hij "slechts" 7 kilo, hij zou met de speciale Zapp drager van Quinny aan de fiets kunnen aldus de leverancier maar dat is mij niet gelukt :S. Naast het feit dat ik dan mijn (dubbele) fietstas in moet leveren heb ik besloten om een MCLaren te kopen voor aan de fiets via MP was dat nog leuk... en de Titanium baby wilde ik wel houden juist omdat hij zo fijn rijd, dus die lig standaard bij ons in de auto, en Kyan? Die kon er vanaf 6 maand in en heeft er al een paar keer héérlijk in geslapen!
Succes met kiezen!!
Groetjes Sas