Quinten slaapt in zijn eigen nieuwe bed!

Hallo iedereen,
We hebben een week geleden een nieuw meegroeibed voor Quinten gekocht en hem gisteren in elkaar gezet.

Vanmiddag is hij er voor de eerste keer opgelegd en heb ik nog even bij hem gezeten.
ik kreeg telefoon toen en heb de deur achter me dicht gedaan.
Nu slaapt ie als een roosje.

Doe het nu eerst s`middags en dan later ook s`avonds.
dan kan hij rustig an wennen.

groetjes lenie

Wouw, wat een grote jongen!
Je bent zeker wel trots....
Als je ook hyves heb, zet je dan ff foto erop? Ben wel benieuwd naar het grote bed haha.
Wij wachten nog even, maar heb al wel hele leuke bedden gezien....

Liefs Irene

Leuk hoor, een groot bed!
Blijven de kinderen die nu in een groot bed liggen (of bijna in een groot bed gaan) dan ook echt in bed liggen?
Mijn dochter zou er meteen uit gaan en haar hele kamer overhoop halen. Als ze dat niet meteen 's avonds doet, dan doet ze het wel tijdens een van de vele keren dat ze 's nachts wakker wordt. Daarom ben ik benieuwd of andere kinderen wel zouden blijven liggen...

Hoi!
Wow zeg, een groot bed!
Stoer hoor, heeft ie lekker geslapen vanmiddag?

Ik denk dat ik Isabelle nog maar lekker lang in het ledikantje laat slapen, heb helemaal geen zin om 's morgens behalve de slaapzak en spreidbroek ook nog eens de rest van de kamer en kast op te ruimen omdat mevrouw der bed uit klimt.
Het is nogal een ondeugend grietje wat als ze wakker is ook ECHT wakker is (en mama niet...), dus dat doen we voorlopig maar even niet.

Liefs Monica

wat ontzettend lief!!
Daniel is een tijdje zn bed niet uitgeklommen en die begint nu weer, dus toch waarschijnlijk maar gauw de spijlen eruit halen,

liefs marina

Hey wat lekker als dat allemaal goed gaat he!

Jordy slaapt ook al 4 weken in zijn groot bed. Komt er helemaal niet uit, ook niet als hij echt wakker is. Heeft genoeg knuffels waar hij zich dan mee ammuseerd...

MAAR nu wil hij niet meer in het ledikantje bij oma slapen.... Oeps kom daar dus ook een groot bed neer aan het zetten. Ben benieuwd of hij dan wel weer wil slapen. Hij is 2 dagen in de week daar als ik moet werken. Nu slaapt hij dan niet meer 's middags, heeft hij wel nog nodig...

Gr Wen

hey hey

Sorry dat ik nu pas reageer.
heb 2 zieken in huis en daar moet je dan achteraan om die de drankjes,pilletjes enz te geven.
Quinten heeft heerlijk geslapen maar huilde wel toen hij wakker werd.
S`avonds heeft hij ook in het grote bed geslapen en vanmorgen rond half 8 was het bonken tegen de deur.

Werd ik iets minder vrolijk van.
Manlief heeft hem er uit gehaald en hem mee naar beneden genomen.

Hij gaat vanavond ook echt wel weer in zijn eigen nieuwe bed!

Heb er wel een matras naast liggen omdat het bed toch wel hoog is.
groetjes lenie

Terug
Bovenaan