Quorn vleesvervangers

<p>Hoi, <br />Ik ben er sinds een paar dagen achter gekomen dat ik zwanger ben, nu net 5 weken. Het hele voedselgebeuren is nog nieuw voor mij :) <br />Ik lees tegenstrijdige berichten over het eten van Quorn-producten (vanwege mijn glutenallergie mag ik bijna geen andere vleesvervangers). Omdat het een schimmeleiwit bevat, zegt de een van niet maar de ander van wel. Zelfs mijn ivf poli was er niet mee bekend. Hebben jullie hier misschien tips over?</p>

Je kunt de app zwangerhap downloaden, deze heeft een uitgebreide lijst met eten wat wel, en eten wat niet mag tijdens zwangerschap. Ik heb Quorn ingetypt, en dat mag gewoon.

Je kunt de app zwangerhap downloaden, deze heeft een uitgebreide lijst met eten wat wel, en eten wat niet mag tijdens zwangerschap. Ik heb Quorn ingetypt, en dat mag gewoon.

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap. Laat je niet gek maken door alles wat je zogenaamd niet zou mogen eten. Ik ben zelf vegetarisch en at ook veel van Quorn. Het enigste wat echt kwaad kan zijn rauwe vleessoorten, bepaalde schimmelkaasjes en redbull. Voor de rest geldt alles met mate en niks aan de hand. Volgens mij heeft de Vegetarische Slager ook een paar glutenvrije producten. 

Terug
Bovenaan