"aardverschuiving" in buik...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

het schiet voor ons allemaal al lekker op: nog ff en het aftellen kan beginnen!
En dat kan ik goed merken: de afgelopen weken zijn de bewegingen een stuk heftiger en sterker geworden!
Het lijken wel hele "aardverschuivingen" in mn buik, vooral als de kleine besluit om weer eens van positie te veranderen... Zoooo grappig om dan die hele buik te zien golven of om opeens aan een kant een onwijze bult te zien!
Dit kon ik me nog herinneren van mn vorige zwangerschap, vond ik altijd zo leuk!
Soms is het alleen ff niet zo grappig; dan doet t gewoon pijn! Als die kleine bijv. lekker tegen mn heupen aan gaat trappen (AUW!) of zich lekker ff "omgooit" (ik denk op de andere zei ofzo) als dit tijdens het lopen gebeurt krimp ik echt ff in elkaar...
Maar het blijft geweldig! Het wordt nu zo echt!

Toch lijkt dit kleintje totaal anders te zijn dan mn zoontje: zo vond mn zoontje het leuk om echt naar buiten te schoppen en deze kleine  beweegt meer van binnen, mn zoontje draaide weer minder dan dit kleintje...
Voor degene die al een kindje (of meer) hebben: Merken jullie ook verschil per kind?
Ik heb echt het gevoel dat ze een totaal ander karaktertje hebben...

Liefs Nika    

hoi meiden

ja mijn oudste was niet zo heel druk hoor, van die tweeling was er 1 die heel druk was en 1 die ik bijna nooit voelde maar deze knul die wint het met grote voorsprong!!!deze is zo druk echt heel druk gewoon trappen schoppen draaien echt alles en dan ook heel vaak op de dag,, behalve toen we onze pretecho deden toen lag meneer te slapen hahah ik mag een keer terug komen om nog een foto te maken want hij liet zijn gezicht bijna niet zien gewoon jho!!!

veel liefs cora

Hoi hoi!

Mijn dochter lag vanaf een week of 27 al met haar koppie naar boven. Ze draaide wel om haar as, maar niet van stuit- naar hoofdligging. Uiteindelijk hebben ze haar met 37 wkn in het ziekenhuis gedraaid. Omdat ze steeds in stuitligging lag, voelde ik haar ook minder trappen. Wel af en toe een flinke trap in mijn blaas en ze draaide dus wel om haar as.

Wat dat betreft is dit kindje veel beweeglijker. Ligt de ene dag met het hoofdje boven en de volgende dag weer met het koppie naar beneden. Ook de ene keer ruggetje links en dan weer rechts, of hij ligt helemaal dwars. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij z'n definitieve plekkie heeft gevonden, ha ha. Maar ik vind het wel een fijn gevoel.

groetjes,
Ikke

Hoi Hoi,

Ik voel de beeb ook bijna de hele dag rommelen, schoppen of ik weet niet wat hij of zij allemaal aan het doen is, maar af en toe is het net of hij de boogie-woogie aan het oefenen is. Bij onze eerste kreeg ik wel regelmatig schopjes, maar zo druk als deze is...
Onze eerste begon ook altijd pas zodra ik effe ging zitten of liggen, maar deze voel ik echt heel vaak.
Onze eerste is altijd een heel makkelijk, rustig en vriendelijk mannetje maar wat zegt dat over nummer 2 ??????

Groetjes, Annette

Terug
Bovenaan