"anti-lek beker"

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gisteren er weer 1 weggegooidik word gek van die zogenaamde antilek bekers. Ik heb er nou al een paar uit geprobeerd maar elke keer gaan ze toch lekken. Nu is mn dochtertje ook al (samen met mij) uit een gewone beker aan het drinken hoor (ze is bijna 13 mnd)  maar zo'n antilek is toch erg prettig als je er even niet bij zit. Ik heb ze van de Hema geprobeerd en in het begin gaat het goed en uiteindelijk gaat hij toch lekken bij de deksel. Heb ook twee keer zo'n beker van Avent gekocht maar die lekt helemaal uit de tuit. Niet als je 'm gewoon op zn kop houd hoor maar mijn lieve kleine prinsesje kan nogal onbehouden zijn en als ze dan flink gaat schudden met die beker vliegen de spetters roosvice door de kamer (gaat zo lekker plakken). Herkent iemand dit of ligt het nou aan mij?

Gr. Colette

Hoi Colette,

Die antilekbekers hebben hier ook een enkeltje klikobak gekregen!! Die van Avent zijn het ergste....die lekte als een gek. De goedkopere van Prenatal (met nijntje) ging heel goed, maar daar schuurde het rubber weer van kapot, en mijn ventje is net als jouw dochtertje: Schudden met die beker!!! Alles zit dan onder!

Nu heeft hij zo'n drinkbeker met een rietje (weet even de naam niet) en dan gaat helemaal perfect!! Met tandenpoetsen drinkt hij wel uit een gewone beker en ik heb nu een oefenbeker van Difrax gehaald, met zo'n hoge kant, daar heeft hij uitgedronken bij een vriendin van me, en daar ga ik van de week mee beginnen!

Ik ben nu groot fan van de beker met het rietje!!

Dus je bent echt niet de enige met de antilekbeker stress die dus niet antilek is!!

Groetjes
Angel

De rietjesbeker is van Nuby, oa verkrijgbaar bij Kruidvat.

Mijn kinderen willen niet drinken uit een anti-lek beker, alleen uit een rietjesbeker.
De oudste wilde er pas uit drinken toen hij 2 jaar was en dan schudden ze er niet meer zo mee, dus daar heb ik verder geen ervaring mee.

gr Saskia

Hey meiden,

Bedankt vor jullie reakties, ik ga zeker die beker met rietje proberen. Ik moet zeggen dat ik ze al een keer had zien staan bij het kruitvat maar dacht dat zal wel niet veel zijn. En eigenlijk wil ik nu ook een beetje gaan leren dat ze niet zo moet smijten en schudden met die beker want dat moet maar eens over zijn. Het wordt al een stuk beter als ze na een slokje die beker op tafel zet. Het is af en toe net Pebbles hahaha
En oefenbeker vind ik ook wel een idee om samen te proberen. Thanks voor de tips, heb weer wat te doen van het weekend.

Gr. Natasja

Hoi

Hier nog een fan van de drinkbeker met het rietje...maar dan die van Prenatal.

Kosten 2,99 en zijn ook echt prima. Heb ook 1 van Nuby maar die zijn toch al snel 7 a 8 euro...

Een tip dus.

Succes

Groeten Kirsten

Hallo allemaal,

Ik hoor hier niet maar wil hier toch reageren aangezien ik die ergenis voor een paar jaar terug ook gehad heb toen mijn zoontje die leeftijd had (is nu inmiddels 5)
Ik had altijd dure advent bekers en noem maar op en alle bekers lekten totdat ik een keer een goedkope beker van het kruidvat gekocht heb van bambino en dan die zonder de handgreepjes en die lekten helemaal niet ze kosten 1,86 en je zal denken dat is echt niets maar ga die maar eens proberen ik heb er van de week nog weer 1 opgehaald voor mijn nichtje van 1,5 en er komt geen drup uit!
Wel die zonder handgreep!! die andere met handgreep lekte bij mij toen wel dus zit blijkbaar verschil in!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Groetjes lollifantje

Dit zijn nog eens handige tips. Scheelt weer een hoop miskopen hier!!!!!

Ga denk ik ook zon rietjesbeker halen. Al denk ik niet dat ze dat al gaat snappen.

Hallo,

op zich heb ik niet zoveel ervaring met veel verschillende zogenaamde ;-) anti-lekbeker.
Ik heb hier de tuitbeker (gekregen als oa kraamcadeau) een paar x gebruikt. Maar Dylano ken er niet mee omgaan, en gaat er ook stevig mee schudden. Daarna overgestapt op een Nuby beker, met een rietje idd. En die bevalt prima!! Mijn ma heeft hem ook in huis gehaald. Dylano heeft gelukkig nog nooit het rietje kapot gebeten, want die vervangstukken heb ik hier bij ons nog niet gezien. Maar gelukkig heeft mijn ma zo'n setje meegenomen.
Dylano drinkt nu trouwens vaak uit een normale drinkbeker, alleen gaat het weleens mis, haha!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan