"bijzondere oogjes"

hallo....
het onderwerp zegt het al....wie van jullie kleintjes heeft ook bijzondere oogjes?
Jari zijn ogen waren super donker maar nu verandert het en word het steeds lichter ook heeft hij in  een oog twee kleuren. Ikzelf heb dit nog  nooit bij iemand gezien en vind het wel bijzonder. De arts heeft het wel goed gecontroleerd en hij begruikt zijn oog goed en is verder niets aan de hand gelukkig. Wel heeft ze dit ook nog nooit gezien en gaat eens voor me uitzoeken hoe dit evt. kan. Tot het 1e levensjaar kunnen de ogen nog veranderen dus wie weet trekt dit nog weg  of niet?

Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi Nessie,

Grappig om te lezen   dat je kleintje ook een oog heeft met twee kleuren. Mijn moeder heeft dit ook, ze heeft een blauw / bruin oog en ik heb het een ietsiepietsie meegekregen mijn linkeroog heeft een bruine stip op het randje van het blauwe. Wij hebben er beide geen problemen mee en het is best bijzonder om te weten dat bijna niemand dit heeft.

Maak je er maar geen zorgen over, dit is vast een speling der natuur.

Groetjes

het is idd. wel bijzonder ja dat hij dit heeft.....van mij hoeft het ook niet te veranderen nog....ik vind het wel apart. Mijn man vind het ook apart maar hoopt wel dat ie hier nooit mee gepest word ofzo. En als ie er maar geen hinder van heeft is het prima.
Bij ons in de familie komt het niet echt voor....ik heb zelf wel groene ogen met wat bruin erdoor, me dochtertje heeft dit ook en me man heeft hele bruine ogen.....dus waar dat blauw vanaf komt?? en ik heb de kleuren gewoon door elkaar, maar bij hem is het zo bijzonder dat het  2 aparte helften zijn.....
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Terug
Bovenaan