"dansen" ??

A

Anoniem

Guest
Ik vraag me af of hier ook baby's zijn die "dansen". Fleur heeft het sinds een tijdje in de maxi cosi en in de kinderstoel, ze is volgende week 8 maanden. En gaat dan de hele tijd met haar hoofd en lichaam heen en weer, kijkt heel grappig, en beweegt haar beentjes mee, soms lijkt het wat spastisch maar volgens mij wil ze echt gewoon dansen, ik lig dan ook helemaal blauw en dan gaat ze nog snoeziger kijken.

Welke kindjes doen dit ook? Of is het geen dansen maar wil ze me zo laten weten dat ze iets niet of juist wel fijn vindt. Vaak is het met het eten aan tafel en als we net op pad gaan

Geen idee. Klinkt wel grappig. Ze zeggen dat die kleintjes veel ritmegevoel hebben, dus het zou kunnen.

ja ik vind het ook grapig mijn zoontje doet het ook en die is over 2 weken 8 maanden
hij doet het ook in zijn schomel stoel waardoor hij echt heel hart kan schomelen zo grapig

gr stephanie

yanick gaat dat soort bewegingen maken als hij enthousiast is, als hij iets ziet wat ie wil pakken  of iets heel graag wil zien (de tv vooral). Ik vind het ook erg schattig. Ongewtijfeld willen onze kindjes ons er iets mee duidelijk makan. Maar wat precies? Yanick is verder ook een ontzettend bewegelijk kind trouwens.

ja doet nynke ook. ze heeft 2 verschillende dansen:
- de stevie wonder dans (gaat ze met haar hoofd en lichaam schudden a la stevie wonder)
- de elvis de pelvis dans (swingt ze met haar gipsbroek heen en weer)

leuk he? we moeten dan ook altijd zo lachen!

groetjes,
daphne

Hier ook de Stevie wonder dans! Ha, ha, ha! Op zijn buik en dan steunend op handen en en benen (dus romp omhoog) dan wiebeld hij wat af! Super schattig. En dan steekt 'ie ook nog af en toe zijn kontje in de lucht. Hij is nu 6 maanden.

Lien.

Terug
Bovenaan