"denk er maar niet teveel aan" pfff... hoe dóé je dat dan?

Hallo meiden,

Ook ik ben nieuw op dit forum. Tenminste..ik lees al enkele maanden mee, maar dit is de eerste keer dat ik schrijf.
Wij zitten nu in ronde 2 en ik verwacht ergens tussen nu en twee weken de RD. Maar ja.. stiekem hoop ik natuurlijk enorm dat de RD niet komen en dat ik al zwanger ben! Ik weet dat het wel super, mega snel zou zijn na 3 maanden, maar ja, het is in theorie wel mogelijk natuurlijk.
Ik had me voor dat ik stopte met de pil nog wel zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn (dat werkt het beste zegt iedereen) maar dat is echt ónmogelijk!! Vanaf het eerste moment dat ik in theorie zwanger zou kunnen zijn, kan ik niet meer stoppen met erover fantaseren, dromen en denken. Als ik in de stad loop lijkt het ineens of de hele wereld uit moeders met kinderwagens bestaat! Hebben jullie dat nou ook?
Het is zelfs zo erg (ik schaam me bijna om het te zeggen) dat ik het liefst boodschappen ga doen bij een winkelcentrum  5 kilometer verderop, omdat daar een Prenatal bij zit. Alleen het lopen langs een Prenatal en in de etalage gluren geeft me een lekker gevoel! Erg he??
In het weekend kan ik uren internet afstruinen voor informatie en elke zondag avond sleep ik m'n vriend aan z'n haren naar de t.v om samen met mij Super Nanny te kijken, hahaha!

Ben benieuwd of het bij andere meiden ook zo sterk leeft, of dat ik echt maar eens een hobby moet gaan zoeken die me van mijn gevoelens afleidt

Liefs, 10e

heeey
hahaha nou heel erg herkenbaar hoor, hier nog zon gek
ik denk ook de hele tijd ik moet er niet zo veel mee bezig zijn maar ondertussen ben ik nergens anders meer mee bezig
het liefst zou ik de winkels al leegkopen met leuke kleertjes enzo
ik zit ook in de 2e ronde en had dinsdag of woensdag mijn nod had woensdag getest maar negatief maar ja nog steeds niet ongesteld
heb ook al ruim een week rare krampen en een gespannen buik ook heel opgezwollen s avonds
en alleen maar witte afscheiding
morgen ochtend ga ik testen

hoi hoi het is heel herkenbaar, ik ben in ronde 3 beig ben nu 2 weken overtijd, test gedaan negatief, maar nog geen ongi in de buurt, raar maar waar, ik zeg ook dat ik er niet aan denk of bezig ben maar onbewust wel, als je dat doet dan heb je kans dat je ongi uitblijft, dat raar in je buik kan zijn omdat je er over denkt en mee bezig ben, dat je baarmoeder gaat samen trekken, om je eitje er niet uit uit telaten, klinkt vreemd maar volgens mij isdat echt zo, dus probeer er niet mee bezig te zijn want dan lukt het helemaal niet, een kennis van me had het zo erg dat ze helemaal niet zwanger werdt na 5 jaar ook niet, dus nam ze aan dat ze niet vruchtbaar was, is niet naar een dokter geweest, der man had al kinderen dus daar lag het niet aan dus lag aan haar d8 ze, nou ze is gescheiden, en ze kreeg een andere man en ze slikte de pil niet meer omdat ze toch dacht van ja ben niet vruchtbaar, nou ze werdt dus wel zwanger alleen al omdat ze er niet meer aan d8, dus je lichaam kan heel erg voor de gek houden hoor pas er mee op.   veel s6 veder greetz suzette

Pff, balen is dat als je overtijd bent maar je negatief test! Ik wil eigenlijk dolgraag vandaag al testen onder het motto "je weet maar nooit" , maar ja, de kans dat dat negatief is is wel heel erg groot dan. Dus heb ik met mezelf afgesproken dat ik volgend weekend pas mag testen. Ben benieuwd of ik het vol ga houden!!
Moest mezelf vanmiddag echt wegtrekken van de computer en de keuken gaan opruimen ter afleiding omdat die testen maar liggen te roepen in de kast....
Toen ik eindelijk mezelf weer een beetje in de hand had kwam m'n vriend thuis die meteen vroeg: En?? Ben je al zwanger?? (hij verheugt zich er net zo op als ik)

Succes voor jullie met wachten!!
Liefs, 10e

Hahahaha wat herkenbaar!!!!!! Gelukkig ben ik niet de enige gek hier! Helaas zit ik al wel in ronde 14 en begin ik ondertussen behoorlijk ongeduldig te worden (zit inmiddels ook op het forum voor als het zwanger worden langer duurt en loop sinds vorige week bij de gyn, helaas...). Maar dat er con-ti-nu mee bezig zijn, ja dat had ik al voor dat we voor het echie gingen joh. Ik heb me dus  ook niet  echt kunnen bedwingen en heb al behoorlijk wat spulletjes her en der ingekocht. We hebben nl een thema voor de babykamer en als je daar dan iets van tegenkomt... jaaa dan kun je dat natuurlijk niet laten staan!!! Zo heb ik al 14 (!) knuffels, een bordje en een beker, 2 schaaltjes, een lampje, ophanghaakjes, een spaarpot  en weet ik wat allemaal niet meer... Erg he??!! Zo heb ik ook aan hele zwik zwangerschapsboeken, een dvd, een videoband (hoezo ouderwets), een zwangerschapskalander en een kast vol gebruikte zwangerschapstesten  (die durf ik niet in de vuilnisbak te gooien, bang dat iemand het ziet!).

Moet ik nog effe doorgaan of is het plaatje wel duidelijk??!!

Succes met de manie en hopelijk mogen we allemaal gauw naar de Prenatal!!

Groetjes, Tammy

oh ja, en ook nog een fleecedekentje, een fopspeen en  een muurstempel   .... en vandaag heb ik nog een knuffel met piepgeluid gekocht... kon de verleiding niet weerstaan ...

Hoi Tammy,

Hahah, oh wat erg zeg..je hele uitzet al bij elkaar gekocht, haha. Ik kan het me zó goed voorstellen! Tot nu toe heb ik mezelf nog kunnen dwingen om niets te kopen zolang ik nog niet daadwerkelijk zwanger ben, maar ja, ik heb makkelijk praten, ben pas 3 maanden bezig. Ik kan me voorstellen dat als je al 14 maanden tussen hoop en vrees leeft, je je uiteindelijk niet meer in kan houden.
Heb je stukjes op het andere forum ook gelezen... het maakte me wel even stil. Je hoopt natuurlijk allemaal dat als je met de pil stopt het "gewoon" binnen een paar maanden raak is... als ik kijk hoe ik me nu al voel, kan ik me zo goed voorstellen hoe moeilijk het moet zijn als je al zo lang wacht! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik ben zelf 23, m'n vriend 35.

Gisterochtend tegen beter weten in een test gedaan. Wist natuurlijk wel dat het eigenlijk te vroeg was, maar ja, dat stemmetje he...stel nou dat...hoe fantastisch zou het zijn als....zou je het dan niet nú al willen weten?? Uiteraard negatief, dus nu ga ik echt wachten tot volgende week (als ik intussen niet al ongesteld ben geworden)

Ik duim voor jou en eigenlijk voor iedereen hier dat we binnenkort "legaal" met een Big Smile de Prenatal kunnen plunderen!!

Liefs, 10e

PS. Als ik héél eerlijk ben heb ik stiekem al wel 1 baby bordje + kommetje en lepeltje gekocht. Het was een laatste exemplaar en zó leuk en tja, als ik zou wachten tot ik zwanger zou zijn was het natuurlijk al lang weer uit het assortiment. Dus pakje ingepakt en aan m'n moeder gegeven. Zij heeft het bij hun op zolder gelegd en ik mag het pas weer ophalen en uitpakken als ik zwanger ben, hihihi.

Terug
Bovenaan