"gerust" op vakantie

Vanmorgen weer een echo gehad. Alles zag er goed uit. Ik ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger. Gisteravond weer helemaal in de stress, omdat ik steeds aan de echo's moest denken bij de twee missed abortions, waarbij er dus geen hartactiviteit was. Ik raak dat volgens mij niet meer kwijt. Vannacht gaan we op vakantie. We kunnen in ieder geval gerust(er) weg. Over 3 1/2 week weer een echo.

Gr. Alexandra

Alexandra,

Wat heerlijk dat het nog goed gaat met je! Geniet maar lekker van je vakantie, het gaat allemaal goedkomen hoor!
Je zult je miskramen nooit vergeten, maar ze krijgen een plekje. geniet er lekker van en bedenk ook dat je een kindje in je buik hebt   dat je binnenkort gaat voelen.
Dan wordt het zo anders! Dit kindje verdient jouw aandacht en liefde en jij ook!

Probeer je angst te overwinnen, geef het een plekje en accepteer dat je altijd enige reserve zult houden.

Succes en veel plezier op vakantie!

dikke kus mama van MD

Ps bij ons gaat alles ook nog goed, ben nu 20 weken en voel de baby heel goed........is echt heel geruststellend!

Hoi Alexandra.

Joh wat heerlijk voor je/jullie een goede echo weer!!
Nu dus lekker gerust op vakantie.
Geniet ervan!!!!!!
Hier is het nu allemaal regen wat uit de lucht naar beneden komt, het lijkt wel herfst.
Zoeken jullie de zon op??

Groetjes Ccor.

Even een berichtje vanuit het verre zuiden (prachtig weer hier). We zijn hier drie weken, heerlijk hoor, maar nu ik zwanger ben, vind ik het wel wat lang. De onzekerheid neemt uiteraard weer toe. Nog net te vroeg om duidelijk iets te voelen, is het nog steeds zo onwerkelijk. Wel heb ik het gevoel dat ik iets voel, maar het kunnen ook mijn darmen zijn. Het blijft spannend. september heb ik weer een echo  

Alexandra,   16 weken, 4 dagen  

Geniet maar lekker, het gaat vast goed!

Misschien help je jezelf als je de rand van je baarmoeder voelt, dan kun je de groei daarvan zelf een beetje volgen en weet je ook dat het wel goed gaat!

Veel plezier de komende dagen nog!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan