"gewone' onderbroeken!

Misschien een rare vraag maar ik vraag me af of ik na de bevalling "gewone' onderbroeken nodig heb? Maandverband zit niet echt lekker in een string!
Kan t nergens in uitzetlijsten terugvinden en ik ga er niet vanuit dat tegenwoordig nog iedereen onderbroeken in zn kast heeft liggen.... Ik moet ze er echt voor gaan aanschaffen!

Graag reacties!
Groetjes!

Ik zou er zeker een aantal aanschaffen. Zowiezo past het kraamverband echt alleen maar in een grote onderbroek. Je krijgt wel 1 of 2 netonderbroeken in je kraampakket, maar dat is niet genoeg. Daarna kun je echt nog een aantal weken maandverband nodig hebben voor het navloeien en dat past niet goed in een string.
Bij zeeman of wibra heb je best fijne onderbroeken voor niet veel geld. Zeker als je ze daarna toch niet meer aandoet zou ik ze gewoon daar kopen.
Groetjes V.

Fijn he die grote onderbroeken...ik heb er ook een paar aangeschaft want ik had ze niet in mijn assortiment.
Het lijkt me vreselijk, die grote maandverbanden....maar je je ontkomt er niet aan.
Groetjes Rene 36+3

Hello,

ik weet niet wat voor ondergoed je draagt tijdens je zwangerschap, maar
met zwangerschapsonderbroeken kun je de eerste weken na de bevalling
ook nog wel vooruit.

De zullen echter dan toch wel te groot gaan worden en als het vloeien
nog niet gestopt is zijn gewone onderbroeken toch wel handiger dan
strings.

Judith

haha, leuke vraag.
maarre, er zijn ook nog dames die nog gewoon onderbroeken ipv strings dragen, hoor.
bij mij is deze vraag niet eens opgekomen.

ik zou inderdaad een paar gewone broekjes kopen. je krijgt   wel netbroekjes, maar zitten pas echt   beroerd. een je kunt langer kraamverbanden nodig hebben, dan dat je die netbroekjes aanwilt. dan staat zo'n gewone onderbroek zelfs beter. pas als je echt minder gaat vloeien, kunt je met inlegkruisjes toe, en die heb je ook voor je vertrouwde stringedingen.

veel "plezier" met uitzoeken.

PS: hema broekjes zitten echt lekker, voor zover die voor een stringdrager lekker zitten.

greet

een string met zo'n groot kraamverband ik zie het al helemaal voor me
Ik heb vorige week een onderbroek bij de prenatal gekocht. Een soort boxer van heel zachte witte stof en heel elastisch. Ze warem nieuw bij de prenatal om uit te proberen in het assortiment (wel van eigen merk) en ik vind ze super fijn zitten. Zit dus nu wel een beetje dubbel onder mijn buik, maar geen snijdende randen. Ik wil namelijk nog steeds niet aan die echte zwanherscpasonderbroeken. Lijkt me zo warm. en een laag onderbroek over je buik en een laag van je zwangerschapsbroek en een buikband eventueel en dan nog een t-shirt, mij te warm.
Dit was een leuk alternatief en niet duur. Ik denk dat ik die straks na de bevalling ook prima aan kan met het kraamverband erin.
Alleen wilde ik er dus een paar bijhalen: op, komt volgende week pas weer, das dan wer jammer!
groeten Elke (35w)

Het is niet sexy maar uit mijn eigen ervaring zijn die netonderbroeken wel fijn. Ik dacht van tevoren ook dat ik daar echt niet in ging lopen maar ze zijn toch wel een stuk makkelijker en aangezien die kraamverband behoorlijk groot is, is het wel fijn dat het in ieder geval een beetje ademd. Ik heb zelf nog een zak van die inderbroeken van tenalady gehaald zodat ik regelmatig nieuwe aan kon doen en de smerige kunnen gewoon in de was. Na de ergste bloedingen kun je dan weer normale onderbroeken aandoen dat zit dan toch wel weer heel lekker.
Ach iedereen heeft zo zijn mening hierover en ik zweer bij die netonderbroekjes want echt sexy voel je jeeigen toch niet na de bevalling.

Terug
Bovenaan