"Gezelschapsspel" Dreumes

<p>Hoi iedereen, </p><p>Met dit rotweer merk ik toch dat onze kleine jongen van 15 maanden wat meer bezig gehouden moet worden. Mijn vriend kwam op het idee om een leuk spel te kopen om met zijn 3en te doen. </p><p>We hebben verstoppertje spelen met Nijntje (erg handig, kind is helemaal afgemat ?). En we zaten te denken aan zo'n krokodil waar je die tanden 1 voor 1 moet indrukken, totdat hij dichtklapt. </p><p>Hebben jullie nog leuke ideeen? </p>
 
Oeh die krokodil zouden ze hier nog veel te spannend vinden. Die klapt echt hard dicht. 
Hier vindt dochter puzzeltjes met vormen leuk. Met 15 maanden zijn er nog weinig 'gezelschapsspellen' die ze kunnen spelen hoor. De aandacht is snel weg en het moet niet te ingewikkeld zijn natuurlijk. Echte spelletjes waar ze een opdracht moeten uitvoeren is vaak vanaf 2 jaar.
dingen aanwijzen in boekjes, kleurentoren bouwen.. Dat soort dingen is meer voor de leeftijd
 
Haha ja die verstopnijn hebben we ook! Geweldig! Hij is nu 19 maanden en ligt vaak in ebd, handjes voor zn ogen.. 1,2,3,4,5! Nijnnnnnn! ??
Maar houten puzzels zijn hier echt een hit! Eerste paar keer samen en nu lekker zelfstandig!
Kleuren gaat ook goed samen of schilderen. Echte andere spelletjes nog niet
 
Echt een spelletje doen is moeilijk hoor, zo'n krokodil zou mn dochter van 3 nog te spannend vinden hihi.
Hier hebben we idd ook Nijntje. Verder is zelf verstoppertje spelen ook heeeeel leuk, achter de deur, achter het gordijn en onder een kleed verstoppen.
Houten puzzels en een vissenspel met magneetjes is erg leuk. Memory begon rond de 2 jaar leuk te worden, al doen ze de eerste maanden niet meer dan de kaartjes sorteren en op een rij leggen. Echt memory spelen kan pas vanaf 3 jaar ofzo. Kleuren, kleien en waterverf ook leuk!
Echte gezelschapspellen voor kinderen onder de 2-3 jaar bestaan niet geloof ik. Ik werk op een kinderdagverblijf en zelfs daar hebben we geen échte spelletjes voor kinderen in die leeftijd. 
 
Echt een spelletje doen is moeilijk hoor, zo'n krokodil zou mn dochter van 3 nog te spannend vinden hihi.
Hier hebben we idd ook Nijntje. Verder is zelf verstoppertje spelen ook heeeeel leuk, achter de deur, achter het gordijn en onder een kleed verstoppen.
Houten puzzels en een vissenspel met magneetjes is erg leuk. Memory begon rond de 2 jaar leuk te worden, al doen ze de eerste maanden niet meer dan de kaartjes sorteren en op een rij leggen. Echt memory spelen kan pas vanaf 3 jaar ofzo. Kleuren, kleien en waterverf ook leuk!
Echte gezelschapspellen voor kinderen onder de 2-3 jaar bestaan niet geloof ik. Ik werk op een kinderdagverblijf en zelfs daar hebben we geen échte spelletjes voor kinderen in die leeftijd. 
 
https://www.bol.com/nl/p/ik-leer-vormen-en-kleuren/9200000073981316/?Referrer=ADVNLGOO002072-G-56964045054-S-487883375918-9200000073981316&gclid=Cj0KCQjwt4X8BRCPARIsABmcnOqgheqRlGOC19CuZPQaB5A2hqUKTZiBPNHB130FcIZ_8ryCgyKfohgaAuEKEALw_wcB
Bovenstaande is wel een leuk spel! Snapte mijn dochter vanaf 18 maanden ongeveer.
En we hebben hier een magneetbord met grote houten magneten, erg leuk! 
Bellenblaas ook favoriet!
 
https://www.bol.com/nl/p/ik-leer-vormen-en-kleuren/9200000073981316/?Referrer=ADVNLGOO002072-G-56964045054-S-487883375918-9200000073981316&gclid=Cj0KCQjwt4X8BRCPARIsABmcnOqgheqRlGOC19CuZPQaB5A2hqUKTZiBPNHB130FcIZ_8ryCgyKfohgaAuEKEALw_wcB
Bovenstaande is wel een leuk spel! Snapte mijn dochter vanaf 18 maanden ongeveer.
En we hebben hier een magneetbord met grote houten magneten, erg leuk! 
Bellenblaas ook favoriet!
 
Terug
Bovenaan