"halfbloedje"

Ik was wel eens benieuwd wie van jullie ook een "halfbloedje" heeft??
En is ze of hij donker of licht??
Ik ben zelf gewoon blank maar mijn vriend is indisch.
Toen ons dochtertje geboren werd was ze al niet echt donker, maar je zag het wel een beetje aan haar. Vooral door haar pik zwarte haren en ogen! En ze was een klein beetje getint.
Nu is ze echt SUPER blank (lees: wit!!!), haar haren zijn iets lichter geworden maar nog steeds wel donker en ze heeft (mijn!) blauwe ogen!
Best grwppig eigenlijk, ik had altijd een voorstelling van een getint kindje als ik over haar fantaseerde in de zwangerschap, maar het is dus een blanke indo met donker haar en blauwe ogen! Hahaha!

x 4dec

Hier geen halfbloedje, maar een  volbloed blank kindje. De oudste is echt blond haar en blauwe ogen en Chloë heeft ook blauwe ogen, maar iets donkerder haar. En zij is nog blanker als haar zus; die kleurt altijd snel als ze maar een beetje zon ziet.

Lijkt me wel een hele mooie combinatie bij Luna. En het is heel goed mogelijk dat ze straks weer donkerder gaat worden hé.

Grappig dat je je dan voorstelling maakt van je aankomende kindje en dat dat dan niet helemaal klopt.
Sil

hoi hoi

linsey is meer een "kwart"bloedje of hoe je dat ook noemt. Mijn man is een italiaan. Zijn vader is volbloed italiaan en zijn moeder is nerderlands. Linsey is super blank fel blauwe ogen en hartstikke blond. Dus precies zo als mij. Hoop alleen dat ze de huid van haar vader heeft, dus makkelijk bruin word en niet net zoals mij een kreeft in de zomer .

groetjes danielle  

Hoi,

B'Elanna is niet compleet ' Hollands' als je dat bedoelt, maar halfbloed ook niet.
Een beetje een mengelmoes, maar van meerdere culturen zeg maar;
Ik ben dus; Nederlands/duits/tsjechies- bloed
Mijn man: Nederlands/Iers/indianen-bloed

Met recht een supermix!! hahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

mijn man is Turks en ik hartstikke Hollands!! Mijn man is niet echt heel donker, maar heeft wel pikzwart haar, donkerbruine ogen en zeker een getinte huid (als ie maar aan de zon denkt dan is ie pikzwart....). Dus, ons zoontje is een halfbloed. Toen hij net geboren was, was ie net zo donker als zijn vader; donkere haren en nogal getinte huidskleur. Maar nu, 7,5 maand later is ie superblank met donkerblond haar, blauwe ogen en een hartstikke blanke huidskleur, kortom, een echte kaaskop!!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan