" HYVES vrienden enquete..."

Hey Meiden!

Ik zit ziek binnen en ik lach me kapot om alles wat momenteel mijn hyves inbox ingestort word momenteel, hahahah!

* Iemand met 15 tattoo's???? ( nee dat wist ik niet nee!)
* Waarom verkopen ze nog pepsi als iedereen zo te lezen van de concurrent houd???
* Favoriete kleding: de pyama. ( gelukkig, ik ben niet de enigste!!)
* Dat parels overduidelijk niet aan onze generatie besteed zijn, hihihi?

Ik hou absoluut niet van dit soort doorstuur dingen, maar deze vind ik echt leuk! Dus zorg gerust dat ik nog meer te lezen heb!

Kus, Marieke

Hahaha, heb ze ook allemaal zitten lezen!  15 tattoos (waar zouden die toch allemaal zitten? hahaha),  15x (!) verhuist, er zijn er best wel wat die (nog) geen rijbewijs hebben, etc. Iedereen leest ze dus echt braaf. Haha. Wel leuk om wat meer te lezen over iedereen. En wat me ook opvalt dat het vooral circuleert bij de forummama's.

Groetjes,
Nelly.

ik snap er niets van... wie zijn al die lui? Ja zag wel bekenden maar ik zie aan die adressen niet aan wie het allemaal doorgestuurd wordt hoor... of maakt dat niet uit ;)

Ha ik lees die doorstuurmails ook nooit, maar in dit geval won mijn nieuwsgierigheid het. (Je wordt in ieder geval niet bedreigd met allerlei onheil als je deze mail niet doorsuurd, dat het jouw schuld is als kleine Juanita in Guatamala niet naar school kan omdat jij de ketting verbroken hebt, GRRRR)

Maar ik heb hem alleen doorgestuurd naar het Hyves mama Forum, dacht eigenlijk dat dat de bedoeling was, omdat alle antwoorden die ik kreeg alleen maar van forum mamas waren. Oh wel, in ieder geval erg ammusant om te lezen :)

Ajuus, ilja

Ik ben bang dat ik de aanstichtster ben van dit alles haha. Ik had hem van een kennis gekregen en heb hem doorgestuurd (wat ik anders echt nooit doe) naar een paar forummamma's.
Maar volgens mij, als jullie hem doorsturen, drukken jullie op allen beantwoorden en dan krijgen al mijn kennissen hem. Hahaha die zullen ook wel denken .....wie zijn dit hahaha

Groetjes van Cissy

die vijftien tattoo's zitten dus op mijn lijf.
om te beginnen op mijn linker bovenarm 2 keltische tekens. om mijn pols twee keltische tekens en op mijn ring vinger een tattoo.
twee op mijn schouder een jackrussel en een vlindertje.
een grote vlinder met een keltische teken op mijn onder rug.   een op mijn dij
een ring op mijn dikke teen en een hagedis op mijn enkel en iets lager op mijn voet zit een honden pootje. en dan heb ik nog een keltische hartje op mijn rechter borst. en een keltische teken in mijn lies. maar deze is gescheurt door de striae tijdens iris haar zwangerschap.
dat waren ze
en ik wil graag als het tweede kindje er is iets met hun namen of voor letters in het keltische op mijn enkel aan de binnen kant of ergens anders zit me nog te bedenken.
groeten petra

Ik vond het ook buitengewoon interessant om bepaalde dingen te lezen, hahahaha!! En ondanks dat sommigen schreven dat ze er nooit aan mee deden, is het deze keer dus toch gelukt.

En Marieke, ik ben bang dat het aantal berichten stagneert, er zijn er al zoveel geweest. Of iemand moet hem naar iedereen van het JG-forum op Hyves sturen. Dan heb je er nog een aantal tegoed.

Beterschap!!

Groetjes FOnske

Terug
Bovenaan