"Klachten" tijdens innesteling.

<p>komt ze weer met een topic haha!</p><p style="text-align: left;">Kan het zijn dat je symptomen/klachten hebt tijdens een innesteling?</p><p>Ik had namelijk gisteren de hele dag een zeurende buikpijn, lage rugpijn en ik was moe. Vandaag is dat allemaal weg, maar moet ik wel veel plassen en mn borsten zijn een beetje opgezwollen.</p><p>Hebben jullie ook symptomen tijdens een innesteling?</p>

Ik ben in afwachting van m'n nod, 18 juli. Sinds gister ook zeurende pijn in baarmoeder alsof ik ongesteld ben. Steekjes her en der, daar zware gevoel in je baarmoeder. Ik heb deze 'pijntjes' normaal alleen als ik ongesteld ben, dus ik ben ook zo benieuwd of het iets is. Nu ook super moe.
Sorry kan je dus niet verder helpen haha, maar herken me in je verhaal! 

En inderdaad ook erg last van lage rugpijn.. Gewoon typische klachten als ik ongesteld ben. Maar dat duurt nog 8 dagen (hopelijk niet :)

Hallo Allemaal, spannend he die gevoelens! Ik heb een onregelmatige cyclus en mij eisprong tot nu toe nog niet gevonden. Maar wat jullie nu omschrijven ''krampen en een zwaar gevoel'' echt helemaal onder in de buik..dat herken ik. Mijn ovulatietesten zijn nu ook niet positief en ik merk wel op dat ik sinds gisteren al enkele keren een soort misselijk/maagzuur achtig gevoel heb. 

Spannend! Hier 2 dagen na NOD, nog niet ongesteld. Vandaag wel af en toe lichtbruine afscheiding bij afvegen. Blijft lichtbruin, geen idee of 't m'n menstruatie wordt of niet. 

68 dagen na de miskraam nog geen spoor van menstruatie, zwangerschap of ovulatie te bekennen... soms heb ik wel pijn in m'n buik en dan denk ik zal ik nu ongesteld worden? Maar volgende dag nog niks. Dokter zegt alleen maar dat ik geduldig moet afwachten. Terwijl ik al een kuur van Provera heb gehad. Zelfs dat helpt niet.

Terug
Bovenaan