"klussen"als het moet ongewennig??Wie heeft dit ook ( meegemaakt)

A

Anoniem

Guest
Nou beste meiden,
Heel gevoelig onderwerp, maar wij willen natuurlijk heel graag kinderen. Nu is het moment daar. Gestopt met de pil, netjes aan de folium, de klus week is daar.
en dan......... is het erg ongewennig om te vrijen op commando.
Wij weten dat het het beste zou zijn om de dag enz. enz. Maar het is er na enig aandringen nog maar 1 keer van gekomen.
Zijn wij de enige, of hebben meer van jullie dit gehad of maken het mee.
Want ik word er een beetje onzeker van eerlijk gezegd.

groetjes van mij

Hoi Mismuppet,

Toen we de eerste keer (inmiddels een dochtertje) zwanger wilde worden hebben we gewoon gevreeen wanneer we zin hadden en niet speciaal toen het kon. En nu we voor een tweede kindje gaan doen we dat weer niet. Als je speciaal dan gaat vrijen gaat het leuke er vanaf. Het liefste wil je meteen zwanger zijn natuurlijk, maar het is leuker als je spontaan bezaig bent. Als het je dan te lang duurt dat je zwanger wordt kun je altijd nog gaan klussen op commando.

groetjes Mariska

Bedankt voor je reactie,
Inderdaad, we hebben erover gesproken en we willen inderdaad niet dat het leuke eraf gaat.
Dus wachten we de volgende maand even af.
Hoe we er dan op reageren.
Bedankt , groetjes van mij.

wat voor ons ook helpt is als ik NIET tegen m'n man zeg dat het m'n vruchtbare tijd is. Vaak probeer ik 'm een beetje te verleiden of zo en dan gaat het eigenlijk vanzelf. Als hij het weet vind ie het toch minder "spontaan".
Wij houden er niet echt rekening mee dat het klusweek is, maar proberen het wel een beetje te sturen dat we het "vaker" doen rond die tijd. Maar nog altijd: geen zin = geen zin.

Succes!

hoi,

Voor mijn eerste zwangerschap hebben we het echt een beetje geforceerd. In ronde 4 hadden we echt zoiets van: is dit nu echt leuk
maar we waren zo ongeduldig, Die ronde was het gelukkig raak anders had ik waarschijnlijk nooit meer zin  in sex gehad haha!

Nu  gaan we voor nr 2. We hebben ons voorgenomen om het rustig aan te doen. Maar dat is zo moeilijk! Als ik dan weet dat ik een eisprong  heb,,,,

groeten Elke  

Ik kreeg altijd spontaan meer zin als het mijn vruchtbare periode was, dan verleidde ik mijn vent gewoon, ha ha! Geen moeten dus.

Dank jullie wel dames,
Ik zal jullie wijsheden zeker meenemen in onze ronde volgende maand. We hebben er inderdaad over gesproken, en ik denk dat ik de zelfde weg moet volgen als jullie, Gewoon niets zeggen en doen.

Hey luchtte wel even op, dat ik het even kwijt kon.

Groetjes van mij.

hoi hoi

wij klussen dus rond de vruchtbare periode wel op commando maar wij hebben ons er al overheen gezet en hebben evengoed lol, omdat ik aan de clomid zitmoet je natuurlijk wel en vooral rond de vruchtbare periode klussen, mar we maken er allebei geen probleem van, en ik zeg ook gerust 's ochtends vanavond moet je weer, en we hebben gelukkig gewoon wel lol

groetjes linda

Terug
Bovenaan