"knuffelmomenten" parade (FOTO'S)

Hoi mama's,

Je hebt wel eens van die momenten dat je kleintje helemaal in je weg kruipt voor een knuffel. Een onwijs heerlijk en gelukzalig gevoel bekruipt je dan..
Als je dan je ogen sluit lijkt het moment wel eeuwig te duren en geniet er intens van.

Zo'n moment had ik laatst en dit heeft papa stiekem gefotografeerd. Ik ben helemaal gek van deze foto.. Zucht,..

Hebben jullie ook knuffelmomenten op foto vastgelegd waar wij op mogen mee zwijmelen? Laat ze maar allemaal zien in deze parade!!

...Heel veel plezier in deze "knuffelmomenten" parade...

Esmé mv Kay

Ik heb niet echt een knuffelfoto met mezelf erbij. Maar ik smelt altijd helemaal als ik Marin met haar grote zussen zie. Ze zijn echt gek op elkaar en Marin heeft dan de grootste lol, zoals hier met Céline:

Esmé... werkelijk waar: wat een PRACHTIGE foto van jou en Kay. Heerlijk zijn die momenten!!!
Dit is wel en hele oude (Tygo was denk ik  2 weken oud ofzo), maar hij blijft superlief vind ik...

Hoi hoi,

Ik heb geen recente kroelfoto,maar deze is wel heel speciaal en als ik deze foto zie en aan het moment terugdenk (zoals nu) krijg ik de tranen in mijn ogen...Tess is hier drie daagjes oud.
Groetjes Kitty en Tess

Terug
Bovenaan