A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal, ik wil graag even mn ei kwijt, even horen wat jullie vinden. Mijn dochtertje van 13 maanden is al best groot. Nou wist ik wel dat dat risico erin zat want wij beiden zijn ook niet klein. Ikzelf ben 1.78 en mijn man is 2 meter. Ze zit ook al vanag het het begin boven de groeicurve en de laatste keer dat ik op het cb was zat ze gelukkig net onder het bovenste lijntje...pffff.(voor het eerst) En nou hadden wij visite van het weekend en hun dochtertje van 20 maanden is dus net zo groot als mijn dochter van bijna 13 maanden. En in een winkel heeft ook al een keer iemand die ik tegenkwam met haar dochtertje tegen mij gezegd jou dochter is vast ouder dan de mijne, toen vroeg ik hoe oud de hare was en toen zei zij "bijna twee"
Ik weet wel dat de gezondheid het allebelangrijkste is maar toch ben ik soms wel eens bang dat zij echt enorm lang gaat worden. De kledingmaat is te verschillend om als graadmeter te gebruiken. Ze heeft dus van broek maatje 80. shirtjes etc maat 80/86 ,aar vaan de hema en de zeeman kan ze makkelijk al maat 92 aan. En als ik ook hier wel eens die "Lijstjes"hier op het forum lees dan sta ik dus altijd bovenaan.
Ze is dus volgende week 13 maanden, weeg 12 kilo en is rond de 83 cm
Echt een heerlijke griet, maar soms maak ik me best zorgen hierover
Sorry voor het lange verhaar maar wilde het ff kwijt
Gr. Colette
Ik weet wel dat de gezondheid het allebelangrijkste is maar toch ben ik soms wel eens bang dat zij echt enorm lang gaat worden. De kledingmaat is te verschillend om als graadmeter te gebruiken. Ze heeft dus van broek maatje 80. shirtjes etc maat 80/86 ,aar vaan de hema en de zeeman kan ze makkelijk al maat 92 aan. En als ik ook hier wel eens die "Lijstjes"hier op het forum lees dan sta ik dus altijd bovenaan.
Ze is dus volgende week 13 maanden, weeg 12 kilo en is rond de 83 cm
Echt een heerlijke griet, maar soms maak ik me best zorgen hierover
Sorry voor het lange verhaar maar wilde het ff kwijt
Gr. Colette