"per ongeluk" zwanger

A

Anoniem

Guest
Mijn beste vriendin is zwanger. Volgens mij wilde haar man dit niet en is het een door haar gepland ongelukje. Wie heeft hier zelf ervaring mee?

Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Als het echt zo is dat zij dit gepland heeft, is het een trieste zaak.
Kinderen krijgen is een wonder en elk kindje verdient het om in een welkome omgeving te worden geboren. Ik hoop dat de vader het toch wel graag wil nu het zover is.

Ik wens haar veel succes en sterkte.

Wil jij zelf ook kinderen?

Ik heb zelf een dochter van 3,5.

Ik denk dat de man van mijn vriendin niet weet dat het "gepland" is. Hij is nu van de eerste schrik bekomen en heeft nog tijd om aan het idee te wennen dat hij vader wordt...

hoi hoi

ik vind het echt erg dat vrouwen dit plannen zonder dat de man ervan af weet.

ook al went ie aan het idee en is ie er straks blij mee, hij is och een richting in gedwongen die hij eigenlijk niet voor ogen had.

ik snap niet dat er vrouwen zijn die zoiets kunnen doen.
groetjes Carina

hoi hoi,

bij mensen bij mij in de buurt is er op deze manier een tweede kindje gekomen terwijl de man dit echt niet wilde. deze vrouw heeft nu denk ik heel veel spijt, want hij is twee weken voordat het kindje werd geboren vertrokken. nu is ze dus alleenstaande moeder, moet haar huis verkopen en heeft geen idee hoe ze haar leven op orde moet krijgen.
ik hoop dat het bij je vriendin wel goed afloopt, maar ik denk niet dat het goed voor je relatie is.

groetjes kwinty.