""Ben je alweer zwanger?"

A

Anoniem

Guest
Ik word hier zo ontzettend moe van!!!

Heb dus vorig jaar een bbz en miskraam achter de rug...
Iedereen weet dus dat wij heel graag nog een keer zwanger willen worden, maar dat eeuwige gezeur over een eventuele volgende zwangerschap maakt me nu al helemaal stressie.

Tuurlijk zijn we druk aan de klus en hopen we dat het nu wel !goed! raak is, maar het lijkt wel of iedereen er zich van een afstand mee bemoeit. Ze vragen gewoon allemaal rechtstreeks: "ben je alweer zwanger", zijn jullie alweer bezig"!!!
Onderhand heb ik de indruk dat hun nog beter mijn NOD, eisprong en dergelijke weten dan dit persoontje zelf.

Ja, wat moet je hiermee. Wilde gewoon even m'n hart luchten. Misschien herkennen jullie dit.

We zitten nu dus alweer in ronde 2 en als ik weer zwanger ben, horen jullie dit het als eerste!!!! Hahaha

groetjes mamabinck

Hoi!!!

Ik snap heel goed dat je daar erg moe van wordt..
Wij krijgen vaak dezelfde vraag omdat we een kindje hebben wat alweer twee is...
Net of een ander voor ons moet beslissen wanneer wij er weer aan toe zijn...

Ik reageer altijd maar van ach je hoort het vanzelf als er een tweede aankomt, en daarmee snoer je ze meestal al een beetje de mond!

Als je je er weer aan ergert heb je nu in iedergeval dit forum om even je ergernissen kwijt te kunnen!!

Succes!!

Groetjes,   Mar.

Hoi hoi

Ja ,moe wordt je van het gezeur van mensen.Ik praat
helemaal nergens meer over dan vragen ze ook niet
meer.Ook wij gaan denk ik naar ronde 2 naar onze
miskraam,maar ik ben nog niet ongesteld,volgende
week officieel maar deze week had ik wat roze bloed
bij het afvegen maar het heeft nog niet door gezet.Bij
mij durven ze niet zo goed meer te vragen want tussen
de 1ste miskraam in de 2de vroegen mensen steeds
of het nog niet weer gelukt is in nu weten velen dat
het al 2x mis is gegaan dus ze durven ook niet zo goed
meer.Meid trek het je niet aan in anders vertel ze gewoon
dat ze het wel horen mocht het zo ver zijn.

Groetjes anita

Hoi
Ik kan het me heel goed voorstellen!
Je zou misschien dit ook duidelijk kunnen maken aan de mensen die je steeds confronteren. Uitleggen hoe je je voelt?
Stik-moeilijk natuurlijk, maar dan ben je wel van je ergernis af. Nu heb JIJ er last van, zij zijn het zo weer vergeten, maar jij moet er mee rondlopen.
Misschien er even over praten? Ben natuurlijk een outsider, dus voor mij is het makkelijk kletsen, ik weet het.
Maar je hebt kans, dat als men weet dat ze je er zo mee kwetsen,  ze  zich schuldig voelen.  

Sterkte!
Brinn

hoi hoi

waar ik me zo aan erg is dat ik afgelopen donderdag kreeg te horen dat ik een bbz had en toen ziekenhuis in en uit het hele weekend en vrijdag bleek er wel wat in mijn baarmoeder wat te zitten en zondag ochtend werd er gezegd na een echo dat er wat zat en zondag avond kreeg ik een mk dus dinsdag weer een echo gehad was dus een mk en we zijn daarna onze jongste bij mijn schoonouders wezen halen en alles verteld kregen we te horen over bemoeienis gesproken van mijn schoonmoeder dat het better is dat we drie maanden maar ff niet zwanger moeten raken en sat ik me maar ff druk moest maken om mijn andere 3 kinderen  nou toen ging ik ff door de grond ik was al verdrietig en om geen ruzie te krijgen zei ik maar ff niks heb later met mijn mannetje er over gehad en hij zei ook we vertellen maar niks meer waar bemoeid zei zich met ons maar dat gaat al 2 jaar zo en geen greintje medelei hellemaal niks maar als het weer zover is bij ons vertellen we zeker de eerste 3 maanden niks of je moet het al kunnen zien je kan better alles voor je houden want andere weten het allemaal wel ff better dan jezelf
zo dat moest ik ff kwijt trek het je niet aan wat andere zeggen jij zelf weet het better

groetjes

He meiden,

Het is dus heeeeeeeeeel herkenbaar wat wij nu meemaken! Wel een troost dat er meer meiden rondlopen die dit ook als hinder ondervinden en besloten hebben een evt. volgende zwangerschap dus voor zich te houden.

Wij hebben ook tegen verschillende mensen gezegd dat we dit liever voor ons houden en dat hun het echt wel te horen krijgen, maar pas als wij er aan toe zijn en het dus ook willen vertellen. Maar toen kreeg ik dus van mijn schoonmoeder te horen dat zij het toch wel zou zien als ik weer in verwachting ben. Nou, de eerste 2 keren heeft zij niets meegekregen van mijn zwangerschappen dus ze kletst maar wat!!! Mijn eigen moeder daarentegen ziet het wel degelijk; al voor ik een test heb gedaan kan zij mij al vertellen dat ik in verwachting ben. Gek he! En het is beide keren ook uitgekomen. (scheelt me in ieder geval weer zw. testen te kopen, hahaha)!

He, ik hou jullie op de hoogte en jullie mij misschien ook wel.

Groetjes en bedankt voor de reacties.

liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan