" schoppen/slaan"

mijn kindje is nu 23 weken oud en ontzettend actief! Ik voel hem al vanaf de 16e week, en sinds een klein maandje kunnen we spelletjes doen samen die steeds beter gaan!ik druk op een plekje op mijn buik en hij of zij reageerd! zo leuk!!!We zijjn er soms wel een half uurtje mee zoet! Maar soms schrik ook echt van de kracht die achter de "schopjes" zit...Pff echt soms denk ike cht van "OEMPFFF" ...als ik met iemand sta te praten dan zal degene dat ook zien aan mijn gezicht!!! Is dit raar? Hebben jullie ook zo'n energiek mannetje of vrouwtje in de buik? En vooral: is het soms echt hard ?
Groetjes
 
he hallo,

ik ben nu 28+2 weken en ook ik voel de kleine duidelijk. Dit al vanaf zo'n week of 20. Het is een druk baasje en de hele dag bezig. Ik ben af en toe blij als ik even een kwartiertje niets voel. En inderdaad.... soms komt het zo hard aan dat mn gezicht even betrekt.  Het hoort er allemaal bij. Bij mij gaat het trouwens 's nachts ook gewoon door. Twee nachten geleden leek het wel of hij aan 't gymmen was en aan t draaien en doen.

Ach het hoort er allemaal bij en ik ben er blij mee dat het zo druk is. Dat is altijd beter dan dat je de kleine niet of nauwelijks voelt.

succes groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan