"sneller zwanger worden" tips

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben een tijdje niet geweest, heb wat afstand genomen maar soms kan ik het niet laten om even te spieken. Ik las veel over tarwekiemoliecapsules en heb me daar eens in verdiept. Het schijnt dus zo te zijn dat het erg goed is voor je lichaam. Het houdt cholesterol tegen, beter voor de bloedsomloop en je algehele gesteldheid maar een gynaecoloog zei dat het niet specifiek helpt om sneller zwanger te raken. Maar......je gaat er wel beter door in je vel zitten, je bent gezonder en dus bevorderlijker voor het zwanger worden. Mijn moeder had gelezen dat je veel kiwi's moet eten en dat doe ik dus ook  

Verder heb ik een site gezien waarin heel goede tips staan over de 'daad'.

Kijk eens op www.toostylish.com bij: 'vrouwen over..' en dan 'sexualiteit'  

Ongelooflijk dat ik na 1,5 jaar nog moet lezen dat speeksel zaaddodend is en nog meer van die tips. Echt kijken dames want jullie willen toch ook zwanger worden??

groetjes Costa

Hoi Costa,

Ja ik ga ook maar snel die tarwekiemcapsules halen. Weet je wat raar is, dat wanneer je op internet hiernaar wil zoeken er bijna niets over verschijnt , alleen in forums die over zwangerschap gaan...
Ik sta nog maar aan het begin van het klussen voor een baby (ben al 30 hoor dus het mocht er wel een keer van komen), sterker nog sinds vandaag nog maar gestopt met de pil maar ik wil het al veeeeeeeeeel langer. Het rare is dat de tijd zooo langzaaaam gaat als je iets heel graag wilt. Denk dat het belangrijk is veel leuke afleiding te hebben, yeah right. Ik ga straks alvast neuzen in de winkels voor babyspullen.
groetjes pepernootje!

Hoi Costa,

Ja ik ga ook maar snel die tarwekiemcapsules halen. Weet je wat raar is, dat wanneer je op internet hiernaar wil zoeken er bijna niets over verschijnt , alleen in forums die over zwangerschap gaan...
Ik sta nog maar aan het begin van het klussen voor een baby (ben al 30 hoor dus het mocht er wel een keer van komen), sterker nog sinds vandaag nog maar gestopt met de pil maar ik wil het al veeeeeeeeeel langer. Het rare is dat de tijd zooo langzaaaam gaat als je iets heel graag wilt. Denk dat het belangrijk is veel leuke afleiding te hebben, yeah right. Ik ga straks alvast neuzen in de winkels voor babyspullen.
groetjes pepernootje!

Hoi Costa,
Ik heb net even op die site gekeken, leuke site.
Alles wat er stond wist ik eigelijk al, ik heb nu al een paar x gelezen dat je het meeste resultaat hebt door het 4 x in de week te doen.  dat geeft 80% kans op een bevruchting. 4x per week dat komt dus neer op om de dag. Moet eerlijk zeggen dat ik dat best veel vind, vooral in de weken dat je niet vruchtbaar bent. Misschien moet ik het toch mar eens proberen als het deze ronde weer niet gelukt is. 80% kans tegenover 37% kans als je het in je vruchtbare periode iedere dag doet.....dat scheelt nogal wat.
Liefs Rene

Hoi Costa,
Ik heb net even op die site gekeken, leuke site.
Alles wat er stond wist ik eigelijk al, ik heb nu al een paar x gelezen dat je het meeste resultaat hebt door het 4 x in de week te doen.  dat geeft 80% kans op een bevruchting. 4x per week dat komt dus neer op om de dag. Moet eerlijk zeggen dat ik dat best veel vind, vooral in de weken dat je niet vruchtbaar bent. Misschien moet ik het toch mar eens proberen als het deze ronde weer niet gelukt is. 80% kans tegenover 37% kans als je het in je vruchtbare periode iedere dag doet.....dat scheelt nogal wat.
Liefs Rene

Hoi,
Ik heb de Tarwekiem capsules gelijk even gekocht bij de Kruidvat en nu maar even kijken of het helpt. Ik ben nu nog ongi maar wel al met de capsules begonnen.
Groeten Barbara

Hoi,

Eigenlijk voel ik me heel slecht, maar ook ik ben net naar de winkel gegaan en heb ze ook al gehaald. Morgen heb ik mijn NOD, maar goed daar kan ik me niet echt op vastpinnen, aangezien mijn cyclus nog al wisselend. we hebben goed geklust de afgelopen weken, dus daar kan het niet aan liggen. De afgelopen dagen heb ik alle zwangerschapstekenen wel gehad, maar de afgelopen 2 dagen voelde ik helemaal niets meer. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik niet zwanger ben.
Maar toch, ik heb nog een test liggen en eigenlijk wil ik nu het liefste gaan testen, maar goed dat kan ik natuurlijk niet maken zonder mijn man. Bovendien is hij een realist en hij vindt dat we pas na een week overtijd mogen testen. Nog even afwachten dus.

Succes allemaal en nu maar hopen dat de tarwekiem capsules werken
Liefs Carina

Terug
Bovenaan