"spinnetjes" op de huid

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Bij de eerste zwangerschap kreeg ik in mijn gezicht een paar rode vlekjes, die na de bevalling bijna allemaal weer verdwenen. Het zijn een soort hele kleine rode "spinnetjes".  Nu ben ik zwanger van de tweede en krijg ze weer in mijn gezicht, maar dan meer dan toen. En ze zitten nu ook op mijn schouders, armen, borsten en buik.
Herkent iemand dit? Gaat het weer allemaal weg? En kan het kwaad?

greet

Hoi,

Dit zijn bloeduitstortingkjes, de HA kan ze laten weghalen na je zwangerschap. Als dat tijdens de zwangerschap laat weghalen komen ze weer terug. Dit had mijn moeder ook  tijdens haar zwangerschappen, zelf heb ik het ook maar niet op mijn gezicht. Het klinkt erger dan dat is.

Dit gebeurt met een klein apparaatje zonder pijn en zijn dan voor altijd of lang weg. (dit ligt ook weer aan je huis zelf, bij mijn moeder zijn ze pas na 20 jaar weer terug gekomen). Je HA kan dit je verder uitleggen.

Ik hoop dat je hier wat aan heb,
Veel succes
Grt suuz 30,3 weken

bloeduitstortingenkjes= spataardertjes, sorry ik kon gisteren niet op de juiste naam komen.

ik was vancohtend bij de vk en die had er zelfs een mooie naam voor: petechieen. Onschuldig, maar ontsierend.
bij de eerste gingen ze grotendeels weer weg na de bevalling. En wat niet weg gaat dat laat ik dan wel eens weghalen. Maar we willen misschien nog een derde, dus dan doe ik het wel als we daarover een beslissing hebben genomen.
greet

Terug
Bovenaan