"Yoghurt" bij KMA

<p>Mijn meisje heeft koemelkeiwit allergie. Ik vroeg mij af of er andere babies zijn die dit hebben en een alternatief voor yoghurt krijgen? Ze heeft het niet per se nodig. Maar ze kijkt vaak ons toetje uit ons mond, hihi!</p>

Ze is nu 8 maanden en eet erg goed! Dan doen we voorlopig nog lekker fruit toe en een keertje soja proberen. 
Chantal, last van geitenmelk kan goed hoor. De eiwitketens van geitenmelk lijken nog best veel op die van koemelk. Hier kan ze ook niet tegen geitenmelk.

Ja dat zei de diëtist in het ziekenhuis vorige keer indd maar ik dacht toen het gaat best goed maar gaf het heel af en toe. Nu dagelijks na het avond eten en opeens was het elke avond spugen en nu geef ik het niet meer en niet meer spugen! Soya lijkt goed te gaan ze is bijna 11 maanden.
Welke fles voeding zit je dochter ook neocate ?

Toevallig hebben wij gisteren de uitslag gekregen van de provocatietest. Onze zoon heeft ook KMA. 
De diëtist zei dat we vanaf 8 maanden mogen beginnen met een beetje soya geven om te kijken of dat goed gaat. Zij gaf aan dat dit een goede vervanger is voor melkproducten. 

Terug
Bovenaan