"zesde ziekte" of waterpokken?

Hoi iedereen, Robbin (net 10 maanden) heeft sinds gister een aantal rode vlekjes cq bultjes op zijn lichaam (er zijn er vandaag een paar bij gekomen) het lijken net een soort puistjes. Hij heeft niets anders gegeten dan hij normaal krijgt, wat zou het kunnen zijn. Hij heeft iets verhoging maar verder is er niets vreemds aan hem. Hij heeft een week geleden wel griep gehad. Herkent iemand dit?

Groetjes
Sandra

water pokken heerst heel erg
mijn zoontje is er net van af
maar als hij niet bij iemand is
geweest met waterpokken
weet ik niet wat het zou kunnen zijn  

gr stephanie

aaron(15 maand)heeft diarree en griep...en die heeft ook rode bultjes in zijn nek,maar ik denk dat het door de griep komt...als er geen vocht inzit dan is het meestal een 5/6/7/8 enz. ziekte...anders zou ik het ook niet weten!beterschap!

groetjes nienke

Hoi,
Lynn heeft een paar weken terug de 6de ziekte gehad(volgens huisarts,telefonisch)
Ze begon met 3 dagen ziek met verhoging/koorts. En toen dat gezakt was kreeg ze allemaal rode bultjes die na ong. 2 dagen weg gingen.
Maar als je twijfelt moet je gewoon bellen naar cb of huisarts daar zijn ze voor.
Ik ben ook niet iemand die constant aan de telefoon hangt maar het is toch wel handig als je zeker weet wat het is.

groetjes

Dank voor jullie reacties!! Vandaag maar even naar de Huisarts geweest, en hij heeft de waterpokken. Maar hij is er nog redelijk blij bij, alleen eetlust is iets minder, nu maar hopen dat het inderdaad met een weekje over is. Ach heeft hij deze ziekte tenminste gehad.

Gr
Sandra

Terug
Bovenaan