qwebbel

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve lieve el,

Hoe is het met jou ??? Met mij minder zoals je waarschijnlijk al heb gelezen.
Lang niets van je gehoord !!! Ik wil alles van je weten !!! Hopelijk reageer je snel weer !! Ik had je berichtje namelijk niet gezien. Ik ben de laatste dagen ook niet online geweest. Ik ben gisteren, 4 april, 25 geworden. Het hele weekend in de visite, vandaar !!! Maar ik ga je hopelijk snel spreken !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi, nog van harte gefelicieerd met je verjaardag. 25... lekker jong nog hoor! Maar inderdaad, het zit je allemaal niet mee...en dan maakt het helemaal niet uit hoe oud of jong je bent.  En je vriend gaat al volgende maand naar Bosnie begrijp ik. Hoe lang moet je hem dan missen?

Nou goed, je wil alles weten van mij, dus daar komt-ie (word je ook niet vrolijk van hoor!). In december ben ik weer zwanger geworden, maar dat ging mis met 10 weken. Ik zit nu in de 'wachtweken' van de tweede cyclus na de tweede miskraam. Het lijkt er wel op dat de cyclus weer gewoon op gang is gekomen dus wat dat betreft mag ik niet mopperen. Ons bloed is getest op chromosoomafwijkingen en mijn bloed op erfelijke afwijkingen die miskramen kunnen veroorzaken. Alles was goed, dus we moeten er vanuit gaan dat het gewoon botte pech was dat het twee keer misging. We zijn natuurlijk hard aan het proberen om weer zwanger te worden, ik ben al aardig op leeftijd hè.

Verder zijn we intussen wel verhuisd naar het nieuwe huis. We wonen er nu vier maanden, maar het is nog niet helemaal af.

Moi heeft een tweeling gekregen, wist je dat?

Ik hou even op met qwebbelen nu, want ik ben juist op tijd naar huis gegaan om hier wat te doen!

Tot gauw!
Liefs, (qwebb)el
elly191066@hotmail.com

Terug
Bovenaan