Even voor de ontspanning...en om het eens ergens anders over te hebben dan buiken.......
Een leuk raadsel voor jullie allemaal, als je hem al kent, dan hoop ik dat je ALLEEN MAAR MEEHELPT.... DOOR MEER HINTS TE GEVEN!!!!!.
Ik heb hem een keer op een forum ergens gezien en daar deden ze er heeeeeeel lang over.
Daar gaan we...........................
Stel je voor dat er ergens op onze aardbol een klein eilandje is. Op dit eiland ontbreekt er één klein lullig dingetje. Nu zou je denken..........dat kan, maar doordat ze dat ene dingetje missen kennen ze een heleboel andere dingen niet.
Een aantal voorbeeldjes om jullie op weg te helpen.
Ze hebben er wel appels, maar geen peren.
Ze hebben er wel sinaasappels, maar geen mandarijnen.
Ze hebben er wel mannen, maar geen vrouwen.
Ze hebben er wel baby's, maar geen kinderen.
De rest mogen jullie proberen. Doe je best.
Een leuk raadsel voor jullie allemaal, als je hem al kent, dan hoop ik dat je ALLEEN MAAR MEEHELPT.... DOOR MEER HINTS TE GEVEN!!!!!.
Ik heb hem een keer op een forum ergens gezien en daar deden ze er heeeeeeel lang over.
Daar gaan we...........................
Stel je voor dat er ergens op onze aardbol een klein eilandje is. Op dit eiland ontbreekt er één klein lullig dingetje. Nu zou je denken..........dat kan, maar doordat ze dat ene dingetje missen kennen ze een heleboel andere dingen niet.
Een aantal voorbeeldjes om jullie op weg te helpen.
Ze hebben er wel appels, maar geen peren.
Ze hebben er wel sinaasappels, maar geen mandarijnen.
Ze hebben er wel mannen, maar geen vrouwen.
Ze hebben er wel baby's, maar geen kinderen.
De rest mogen jullie proberen. Doe je best.