raad eens ....

A

Anoniem

Guest
Raad eens ... ik ben zwanger!!!!! Ja echt waar en ik was zelf verbaasd, want dacht dat het deze maand niet raak zou zijn. Niet zo heel veel geklust. Voelde ook helemaal niets bijzonders deze maand.  Maar toch raak. Heb maandag op vakantie een test gekocht en deze gedaan toen we weer in t huisje waren en binnen een paar minuutjes stonden er 2 streepjes in het venster. Je word toch wel behoorlijk nerveus in die tijd, tenminste ik wel.

Heb zelfs het idee en mn man ook trouwens dat mn buik al aan t groeien is en mn borsten ook. Had net nieuwe bh gekocht en laten opmeten, passen niet meer
Dan maar weer de oude aan, haha

Hoe is t met de rst van de dames die rond die tijd hun NOD hadden. Hopelijk word dit net zo'n vruchtbare maand   als die van vorige maan

gr Renaatje

Joepieeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd geniet er maar lekker van!!!!!!!!!

Liefs Bibbi

Gefeliciteerd!!! geniet er van

Mijn nod is ook vandaag maar ben nog niet ongi, maar ook ik verwacht niet zwanger te zijn. heb niet eens een ovulatie kunnen ontdekken.

Kreeg bij de ovulatie test een gratis zwangerschaptest en ik dacht ik heb er nu toch twee, laat ik er gewoon één proberen, maar die was gister nog negatief.
Maar wat niet is kan nog komen.

Voor jou in ieder geval: Fijne zwangerschap toegewenst!!!!

Liefs Alma

Gefeliciteerd !!!!!!!!!
Geniet ervan !!!!!!!

Groetjes van Biaggi

Helemaal te gek meid! Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

PS: geef even de gegevens door ( naam, ronde en uitgetelde datum) dan zetten we je zo snel mogelijk op de zwangerenlijst!

volgens mn eigen berekening ben ik rond 22 april uitgerekend
dus Renate, 31 2e ronde 2e kindje d-day 22-04-06

Heeej meid, nu al met 4 weken zwangerschap alles aan het groeien? Bij mij nog niet hoor, ja borsten worden steviger maar ben morgen nu 7 weken zwanger. Me buik lijkt soms iets dikker maar heb gelezen dat t komt door je darmen die opzetten dus heeft nog niks met t kind te maken, die is immers pas een paar mm groot.
Spreek je in het april forum groetjes dees

Terug
Bovenaan