A
Anoniem
Guest
Raad eens ... ik ben zwanger!!!!! Ja echt waar en ik was zelf verbaasd, want dacht dat het deze maand niet raak zou zijn. Niet zo heel veel geklust. Voelde ook helemaal niets bijzonders deze maand. Maar toch raak. Heb maandag op vakantie een test gekocht en deze gedaan toen we weer in t huisje waren en binnen een paar minuutjes stonden er 2 streepjes in het venster. Je word toch wel behoorlijk nerveus in die tijd, tenminste ik wel.
Heb zelfs het idee en mn man ook trouwens dat mn buik al aan t groeien is en mn borsten ook. Had net nieuwe bh gekocht en laten opmeten, passen niet meer
Dan maar weer de oude aan, haha
Hoe is t met de rst van de dames die rond die tijd hun NOD hadden. Hopelijk word dit net zo'n vruchtbare maand als die van vorige maan
gr Renaatje
Heb zelfs het idee en mn man ook trouwens dat mn buik al aan t groeien is en mn borsten ook. Had net nieuwe bh gekocht en laten opmeten, passen niet meer
Dan maar weer de oude aan, haha
Hoe is t met de rst van de dames die rond die tijd hun NOD hadden. Hopelijk word dit net zo'n vruchtbare maand als die van vorige maan
gr Renaatje