RAAD EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook wij hebben gisteren onze 20 weken echo gehad en wat schept mijn verbazing OOK WIJ KRIJGEN EEN JONGEN!!!!! Ik had wel heel sterk een voorkeur en na 2 meiden krijgen we wat we willen. Ik schrok erg van mijn reactie gisteren toen we hoorde dat het een jochie is Ik was zo blij. Maar verder is de kleine helemaal gezond.

haha wat super leuk!!!
Beter zo'n reactie als dat je in tranen uit was gebarsten omdat je het echt niet leuk had gevonden hahahahaha!

Geniet er lekker van meid!

Echt niet normaal meer, al die apriljongens!!!!

Leuk joh, na twee meiden!
Ik heb al twee jongens en had stiekem wel op een meisje gehoopt, krijg weer een jongen. Maar ik vind het toch weer helemaal geweldig!!!

Onwijs gefeliciteerd en wat fijn dat alles er goed uit zag!

Ik vind het met het kind spannender worden, ik kan gewoon haast niet geloven dat ik het nog een keer mag ervaren en dat alles ook weer goed gaat... Heb jij dat ook?
Klinkt misschien een beetje zoetsappig, maar ik vind het gewoon zo bijzonder...

Alweer een jongen!!
Wij mogen aanstaande dinsdag......wij hebben al een dochter en een zoon dus het maakt ons niet zo veel uit maar als ik hier lees dan krijgen ook wij een jongen, hahaha.
Ik laat het jullie weten.

Echt super grappig allemaal. Wij hebben ook de echo gehad en wat blijkt? Een jongen! Ons eerste kindje wordt een jongen! Heel appart, allemaal april jongens!

Liefs P

het wordt inderdaad erg een jongensachtige april. maar wel leuk.
wij wachten af totdat het geboren is in april om te zien of het een jongen of meisje wordt.

Terug
Bovenaan