Raad / hulp vraag Klein beetje bloed verlies

<p>Goedemorgen Dames,</p><p>hopelijk kan men mij geruststellen.</p><p>ik heb soms heel af en toe wat rood bloed verlies echt minimaal met afvegen alleen na de ontlasting de volgende keer als ik dan na de wc ga om te plassen is het al bruin en die keer daarop weg als ik voor de 3e keer ga. <br />Vanochtend had ik dit weer sinds zaterdag niet gehad. Ik heb geen buikpijn ofzo alleen echt zwangerschap-kwalen zere borsten, acne, misselijk.<br />vorige week donderdag de 5 weken echo was goed morgen de 6 weken echo.</p><p>heb een mk gehad in dec 2019 dus als ik rood bloed zie ook als is het klein beetje schrik ik mij rot zeker omdat ik na zaterdag niet gehad heb en dacht o was eenmalig. </p><p>Moet ik mij zorgen maken ? <br />bloed uit de baarmoeder is niet goed toch?<br />kan het kwaad klein beetje rood bloed en bruin alleen met afvegen ? </p><p> </p><p> </p>
 
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap je angst helemaal hoor. Bij kleine beetjes bloed is het vaak een geknapt bloedvaatje in de baarmoedermond. Je zet misschien wat meer druk nu als je naar de wc gaat? Zeker weet ik het niet natuurlijk, maar zolang het heel weinig is, is er vaak niks aan de hand. Ik hoop op een hele mooie echo morgen voor je ?
 
Bedankt voor de reacties heb er  sinds 9 uur ook geen last meer van. Zal morgen is met de gynecoloog overleggen hoe dat kan. 
ik heb wel hele erge rommelde darmen dat heb ik sinds de zwangerschap al dat die beetje van slag zijn daardoor is de ontlasting niet fijn. 
Zal denk ik te maken hebben wat essie zei omdat het echt alleen met de ontlasting is. 
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 
Ik ben inmiddels 9 weken en heb al een paar weken bruin bloedverlies. Soms zelfs met krampen. Vanwege twee eerdere miskramen, heb ik al vanaf week 5 echo's en steeds een kloppend hartje en een groeiend kindje gezien. Ik blijf het ook ontzettend spannend vinden en schrik iedere dag van het bloedverlies, maar de deskundigen blijven me geruststellen dat bloedverlies veel voorkomt. In veel gevallen kunnen ze niet eens de oorzaak achterhalen. 
 
Terug
Bovenaan