raad nodig

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen. Het zit namelijk zo:
Sinds januari ben ik gestopt met de pil. Ik heb toen 1x een menstruatie gehad, in februari en daarna niet meer. Ben ermee naar de huisarts geweest en die zei dat mijn lichaam moet herstellen van de pil en dat ik daarom niet menstrueer. Nu heb ik begin oktober nog 1x een mensturatie gehad, maar daarna alweer niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word er zo onzeker van. Ik hoop dat jullie me een raad kunnen geven!
Alvast heeeeel erg bedankt!

Groetjes, Carola

hoi carola

je hebt het zelfde probleem als mij.
Ik heb wisselende menstuatie maar het komt nu al sneller.
De ene persoon heeft hier nu meer last van als de ander.
Wel weet ik dat stres een oorzaak kan zijn van het uitblijven van een menstruatie.
veel sterkte en probeer je niet te veel zorgen te maken

groetjes

Hoi Carola,

Bij mij heeft het een jaar geduurd voordat ik ongesteld werd nadat ik met de pil was gestopt. Omdat ik toen niet probeerde zwanger te worden (had gewoon genoeg van de pil) heb ik me er toen niet druk om gemaakt. Daarna is het gewoon weer op gang gekomen, al heb ik nooit een erg regelmatige cyclus meer gekregen, maar ik weet natuurlijk niet of dat met het opilgebruik te maken heeft. Het komt vast in orde, geef het een beetje de tijd.

Succes!

Terug
Bovenaan