Raad nodig

<p>hallo allemaal ik ben begin november gestopt me de pil na 10jaar pil slikken ik ben ongesteld geweest rond 7november en 7 december van december tot 11 april heb geen menstruatie gehad dus wss men lichaam dat op punt zich moest stellen dus ik heb op 11april men menstruatie gehad gisteren 24 april had ik mijn evolutie we hebben flik wa geklust nu is mijn vraag waneer is het best dat ik evolutie testen doet? Miss voor volgende maand al dat ik weet wat en hoe iemand da me kan helpen?</p>

Ovulatie testen, (evolutie is wat anders ?) ik zou als je inderdaad fijn vind om testen te gebruiken gewoon volgende maand beginnen. Wacht de menstruatie af en begin met testen ongeveer een week na de menstruatie.
Succes! 

Inderdaad, na een week elke dag testen. Ik heb precies zoals jou ook onregelmatige lange cyclussen gehad. Ik ben eind november vorig jaar gestopt met de pil (ook na 10 jaar gebruiken) ik ben toen 1 januari ongesteld geworden. Daarna pas weer op 20 februari. Ik ben toen ovulatietesten gaan doen en ik ben nu inmiddels bijna 7 weken zwanger! 

Terug
Bovenaan