raad

hoi hoi allemaal... eigelijk hoor ik hier helemaal niet thuis, ik ben zelf nu bijna 18 wkn zwanger.. maar wij zijjn ook heel lang bezig geweest.. rekenen tellen noem maar op.. elke x weer negatief.. ik weet hoe frustrerend t is.. vorig jr augustug was ik eindelijk zwanger en ging het na 6 wkn al fout.. heel vervelend.. weer verder proberen maar steeds niks.. je maakt je zelf egt helemaal gek en onzeker.. ik heb t toen helemaal van mn af gezet en het ging ook een stuk slegter tussen mij en mn vriend... we hadden haast geen sex meer en het laatste waar ik aan d8 was een kindje.. en ja hoor ik deed eigenlijk zomaar een test omdat ik er nog 1tje had liggen en positief.. ik wist noiu niet of ik blij moest zijn of niet.. maar na veel praten waren we er super blij mee... ik ben natuurlijk nog best wel onzeker maar dat is denk ik logisch.. maar egt meiden.. je moet er niet TE veel mee bezig zijn.... dan lukt t niet. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Aleemaal heeeeel veeeel succes! Liefs chantal

Terug
Bovenaan