raadsel

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Alhoewel ik het forum op de voet volg... Maar in ieder geval mijn eerste berichtje!
Ik ben 8 maart 2006 gestopt met de pil en mijn eerste natuurlijk menstrutie volgde 35 dagen na mijn laatste pilmenstruatie. Tot deze menstruatie hebben we het nog met condoom gedaan.
Dus ik zit nu in de eerste ronde!!!
Als ik weer na 35 dagen ongi zou moeten worden, kom ik dus op a.s. dinsdag uit...
Aangezien ik zoveel verhalen heb gelezen van ontpillen e.d. weet ik dus niet wanneer ik ga testen (als ik niet voor die tijd ongi wordt)
Het is voor mij dus een groot raadsel!!!
Eisprong berekenen enz. doe ik ook nog niet aangezien aangezien ik niet denk dat ik meteen een  regelmatige cyclus heb.
Ik kan me ook niet herinneren welke cyclus ik voor de pil had. Dat is ongeveer 10 jaar geleden geweest.
Zou ik gewoon 35 dagen aanhouden....

groetjes Maui

Tja, lastig, he?!
Is toch een paar maandjes zoeken. Maar alles wordt vanzelf duidelijk na een paar maanden. Veel succes in ieder geval, en veel plezier uiteraard!

Je kunt altijd testen, weet je het altijd zeker. En als je daarmee kunt wachten, even wachten dan. Geduld is een schone zaak, al is dat echt niet makkelijk

Bedankt voor jullie reacties...
idd, geduld is een schone zaak. Ik wacht in ieder geval tot woensdag.
Ik kreeg wel vanmiddag steken in mijn buik, dus verwacht ik duivels!!!
We zullen zien... Ik heb wel voor de eerste keer in jaren maandverband gekocht. Normaal wist ik met de pil precies wanneer ik ongi moest worden. En nu... een raadsel dus. Dan is maandverband net wat praktischer dan tampons. Als ik steken voel kan ik meteen mijn maandverband als voorzorg gebruiken.

groetjes Maui

Terug
Bovenaan