Raaf is geboren!

Op woensdag 20 augustus om 17.02 is onze zoon Raaf geboren!

De bevalling was heftig, ik ben ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging had en na een hele heftige weeën van 10u, pijnstilling die niet aansloeg en 90 minuten persen was Raaf er. Hij is wel wat geholpen met een vacuumpomp, dus hij had een kleine hersenschudding.

We zijn nog 48u ter observatie gebleven in het ziekenhuis en toen mochten we eindelijk naar huis. Vandaag hebben we de eerste dag zonder kraamhulp en het gaat redelijk. Raaf is een rustig kereltje en slaapt redelijk goed, gelukkig! Ik vind het allemaal nog wel erg heftig, maar ik hoop dat iemand van jullie die al misschien een paar weken/dagen verder is kan zeggen dat dat heel normaal is en dat het per dag wat beter gaat met de onzekerheden...

Eindelijk weer een jongetje op dit forum!! Whahaha!!
Gefeliciteerd met de geboorte van Raaf!
Hoop dat jullie snel aan elkaar gaan wennen, maar dat komt helemaal goed!
Hoop dat jullie ook snel van alles herstellen/hersteld zijn!
Geniet er van,

Liefs Rimke
39+5 weken

Hoi Saskia!

Gefeliciteerd met jullie zoontje!   Wel heftig geweest lees ik. Hopelijk knappen jullie  snel weer op.
Het gaat inderdaad elke dag beter hoor, met de onzekerheden. Mijn dochtertje is nu 7 weken. Ik ging in het begin om de klapscheet boven kijken, ook 's nachts als ik ze gevoed had ging ik nog wel 2x kijken daarna. (nu nog maar 1x, haha..).

We genieten er zo van. Moeten jullie ook gaan doen. Heerlijk toch zo'n klein ventje.

Liefs Marina

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Raaf!

De onzekerheid wordt met de dag minder en zul je meer vertrouwen krijgen! Bij onze oudste zoon vond ik het een beetje eng dat er geen kraamhulp meer was en dat de eerste controle op het cb pas een paar weken later was. Wij gingen ook veel kijken, iedere dag ging het beter. Nu bij de 2e is dat ook veel minder, je hebt het allemaal al een keer meegemaakt.

Geniet nu lekker van jullie nieuwe gezinnetje!

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

Haai Saskia,

van harte met jullie zoontje Raaf. Helemaal leuk.
En even over je gevoelens. Ik moest enorm aan mijn nieuwe leventje wennen
toen mijn eerste zoontje werd geboren.
Ik wilde alles perfect doen, en dat was heel erg vermoeiend.
Ook was ik onzeker wat anderen wel niet dachten. Zo van moet hij nu een dik of een
dun jasje aan. Nu mijn tweede onderweg is (al een dag te laat) denk ik niet dat ik dat probleem weer zal hebben.
Ik ben nu makkelijker geworden en vind het allemaal wel best.
Dus dat je moet wennen is helemaal niet raar. Alleen niet iedereen is zo eerlijk om dat
uit te spreken.

Liefs Nance

Gefeliciteerd!

En maak je niet druk over die onzekere gevoelens; hoort er helemaal bij! Daarom was ik na de geboorte van Lara (nov 2006) ook zo blij met dit forum. En natuurlijk met mijn man; hoe vaak wij wel niet elkaar hebben aangekeken en gezegd; "zullen we dit doen of toch maar even dat en het aankijken?". En samen kom je er dan wel uit!
Dus blijf zeker ook lekker je onzekerheden en vragen hier dumpen; met elkaar weten we meer dan jij alleen!!!

Oh ja, en niet vergeten vooral te genieten van elke dag met je kleintje!

Jacoline.

gefeliciteerd met jullie zoon

ook ik/wij hebben bij de eerste vaak twijfels gehad waarvan ik denk dat we dat bij Janneke niet zullen hebben, je hebt meer vertrouwen in jezelf en bent niet zo bang. maar we hebben vaak zat boven gevoeld en geport om te kijken of Daniëlle nog leefde haha...ook bij Janneke hebben we dat al een aantal keer gedaan maar toch voelen wij ons duidelijk zekerder van ons zelf en dat zal bij jullie zeker ook komen...
wat dat aangaat is dit forum ook heel fijn, je durft makkelijker te vragen aan "vreemden" dan aan de mensen om je heen, dat hadden wij wel namelijk, bij bekenden ben je wat banger voor de reactie van .......maar, twijfel je aan jezelf....... hier wordt er gewoon vanuit ervaring bij kids op leeftijdgenoten antwoord gegeven...

groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Hoi Saskia!
Gefeliciteerd met jullie zoon Raaf! Onze zoon; Reef is op 31-07 geboren. Ik heb wel steeds op het forum gekeken, maar niets meer geplaatst, ik was / ben er niet aan toe. Maar nu zag ik jou berichtje en moest ik reageren! Wat een toeval, ik heb nog nooit van Raaf gehoord, en in onze kring ook niemand van Reef.
Ik heb echt een **** bevalling gehad en een bhoorlijke emotionele klap gehad. Gelukkig gaat het met Reef goed, het is een heerlijk ventje (maar dat vind je altijd van je eigen kind....) Veel succes de komende tijd ennu, die onzekerheid gaat wel over hoor!
Groetjes Nanna

Terug
Bovenaan