Raak wat gefrustreerd

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik lees heel met jullie mee, maar schrijf nooit. Maar ik wil toch even mijn "ei" kwijt.
Vorig jaar augustus is mijn spiraal eruit gehaald. En je raad het al. Nog steeds niet zwanger. Gelukkig hebben we een heel lief zoontje die in december alweer 3 wordt. Ik had zo gehoopt om voor zijn derde verjaardag weer moeder te worden. Van hem duurde het precies een jaar voordat ik zwanger was. Dus was nu een extra domper toen ik vorige week weer ongesteld werd.

Maar het gevoel om zo'n klein wormpje weer te verzorgen wordt steeds groter. En het gevoel om weer een baby in mij te voelen is ook erg aanwezig. Je wordt er zo verdrietig van. Elke maand weer mislukt. En nu er een jaar voorbij is is het een extra domper. Nu duurt het langer dan bij ons zoontje.

Waarom wordt ons geduld zo op de proef gesteld!

Liefs,
Een beetje verdrietige mama

Hoi meis,

Ik herken je frustratie en je angst.
Ook wij willen onze dochter van 4,5 zoooo graag een brusje geven.
Helaas al ruim 3jaar bezig om onze wens in vervulling te laten gaan, op 3miskramen en een bbz na is dit helaas nog steeds niet gelukt :-(

Keep the faith.....

Liefs butterfly

Ik herken je frustratie wel en niet. Wat ik wel herken, is de frustratie en de pijn die het geeft als je langer bezig bent om je dierbaarste wens in vervulling te zien gaan. Dan je eigenlijk, voor zover als het kan, "gepland" hebt.

Hoe de wens moet voelen om een broertje of zusje te willen voor je zoon of dochter, dat zou ik niet weten. Maar kan erin komen dat dit veel verdriet doet.

Blijf er hoop in houden! Ooit moet het lukken..

Heel herkenbaar, hier in ronde 17 beland. Wel tussendoor het een en ander meegemaakt.(hcg produceremde cyste, miskraam, bbz) mijn dochter wordt over een maand 3, van haar raakte ik zwanger na 10 maand. Iedere maand die het langer duurd is er 1 te veel.... Maar t komt vast goed, probeer positief te blijven! Deze maand let ik nergens op, mn ei niet berekend (wel gevoeld) en alleen klussen als we zin hebben... Succes en ik hoop dat je alsnog snel zwanger mag zijn!

Liefs

Hier ook in ronde 17 beland en net als jij heel gefrustreerd. Onze kleine dame is 2 en ik had het ook anders voor me gezien.

Maar je, wat kun je anders doen dan koppie omhoog en doorgaan....
Dus dames: veel succes en geluk in de volgende ronde. Tijd dat er weer iemand met goed nieuws komt!

Wenser

Terug
Bovenaan