RAAK!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, ik ben pas heel kort hier op het forum en ik ga jullie binnenkort waarschijnlijk weer verlaten, want ik heb vandaag positief getest!!!!!!!!!!! Als alles goed gaat verwachten we ons kindje op 2 juni 2006. We staan zelf nog een beetje te duizelen, de vorige keer duurde het onwijs lang en nu is het al in de 2e ronde raak! Helemaal geweldig dus. Ik had zelf al heel sterk het gevoel dat ik zwanger was en mijn man ook, vandaar dat we vandaag getest hebben, officieel heb ik morgen pas mijn NOD. Maar vandaag zijn er al duidelijk 2 strepen te zien! We zijn helemaal in de wolken en willen het eigenlijk wel van de daken schreeuwen, maar daar wachten we toch maar even mee. We hebben natuurlijk nog 8 spannende weken te gaan waarin van alles kan gebeuren. Ik heb voor de zwangerschap van onze eerste een miskraam gehad, dus ik hou overal rekening mee, maar nu ben ik even gewoon gelukkig. Heel veel succes jullie allemaal, ik hoop dat  alle anderen hier zich ook snel bij de .....2006 mamas mogen voegen  en ik blijf hier nog even hangen hoor! Ik duim voor jullie allemaal, groetjes Cato

het GEFELICITEERD!!!!
wat leuk voor jullie,

geniet ervan

liefs Bri

Yihaa

Gefeliciteerd! Geniet ervan

ps dat geeft de burger moedover henk hebben we 1,5 jaar geklutst dus wie weet

He meid geweldig nieuws zeg!!
En lekker snel ook toch fijn om te horen dat dat ook kan.

Hopenlijk heb je heel veel plezier tijdens je zwangerschap en van je kleine meisje of jongen.

Veel succes en geluk samen!!

Gr. Ilona

GEFELICITEERD!!!!!!
wat gaaf zeg, nee hoor heerlijk zo geef je ons ook veel hoop dat het snel kan

groetjes brenda

Magisch hè!? Van harte gefeliciteerd!!!
Genieten jullie er maar lekker van.

suus

gefeliciteerd en heel veel plezier en succes ermee en geniet van je
zwangerschap

Gr Ronda

Terug