Raak!!!!!!!!

Lieve meiden,

In augustus bleek ik zwanger na mijn derde IUI, nog geen week later verloor ik het alweer. Ik was toen 5 weken en 3 dagen.1 Oktober werd ik ongesteld en 28 oktober weer maar dat bleek geen echte ongesteldheid te zijn. Wacht maar af zei de gyn. Gisteren 2 december mocht ik voor controle komen en wat bleek............

IK BEN WEER ZWANGER!!!!!!!! en nu zelfs op de natuurlijke manier, wie had dat gedacht na 2 jaar klooien. Over 2 weken moet ik terug voor een echo en dan kunnen ze kijken hoever ik ben. Nu durfde de gyn het nog niet te zeggen, het was al wel zichtbaar in de baarmoeder.

Ik wil iedereen hier meegeven dat je moet proberen vol te houden al is dat moeilijk dat weet ik als geen ander. Allemaal veel sterkte!!! en ik kom hier zeker nog terug.

Gr. Buffertje

Wat super Buffertje! Dat geeft ons weer hoop!!!!!!! Wij starten met IUI in januari.

Nu is het wel even raar. Ik had vrijdag/zaterdag ongi moeten worden maar tot op heden nog niets. Wel erg pijnlijke borsten af en toe. Het gekke is dat mijn temp. ook nog hoog is en we voor het eerst goed door een samenlevingstest heen zijn gekomen. Vrijdag 2 weken gelden hadden we er weer 1 en er zijn toen bewegende cellen in mijn baarmoeder gevonden. Ik heb die dag ook erg veel kramp gevoeld en dacht dus mijn eisprong te hebben. Nou dat rekensommetje klopt dus al niet meer. Ik denk toch dat ik wel ongi ga worden want ik heb totaal geen slijm en dat wordt toch juist meer als je zwanger bent? Hoe ging dat bij jou eigenlijk?????????????????? Met dat slijm bedoel ik? was dat inderdaad meer?? Weet je dat nog? Eerlijk gezegd heb ik zoiets van kom op met die ongi want dit wachten is ook echt niets hoor! Je blijft toch stiekum twijfelen.
Hoe erg ongi was die nepongi?
Je hoort het al! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen!
Liefs Inge

hoi buffertje,
Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd!
ik ben ook erg benieuwd hoe t zit met jou ongi die geen ongi was. Ik heb namelijk wel ns dat t eerst niet echt doorzet en dan vraag ik me altijd af of t wel een echte ongi wordt...uiteindelijk komt dat dan natuurlijk altijd. maar heb je veel bloed verloren of was t meer bruinverlies? en was t op je nod-dag of er voor / er na. was t anders dan anders?
nou, genietze he?
lis

Buffertje!!!
wat fantastisch nieuws!
ik wens je echt de mooiste liefste en gezondste babie toe van de wereld!
geniet er lekker van meid, je hebt het REUZE VERDIENT!!!!!
liefs Truitje

Terug
Bovenaan