RAAK!?!

Hallo lieve dames,

Vanmorgen 05.45 getest, echter de uitslag liet zo lang    op zicht wachten (had eens een keer en goedkope test gekocht), dat ik dacht, of ik ben toch te vroeg met testen, nog  te weinig HCG hormaan  of dat ding doet het niet goed, want ik ben inmiddels  zonder test toch behoorlijk  overtuigd vanwege de symptonen.
Terug naar bed val ik wonder boven wonder in slaap tot 07.00 uur.
Ga terug naar de badkamer, haal de test  uit de wasmand, waar ik hem  had ingegooid uit pure frustratie en staat er  plotseling wel een streepje in het goede vakje!

Ik  begin bijna te huilen van vreugde....

Vanmorgen bij de koffie en gebak natuurlijk, de test als kadootje aan mijn man gegeven,  was ontzettend blij, maar we staan dit keer wel met beide benen op de grond, eerst afwachten of het goed gaat de komende weken.
Pak ik even later  nog een keer de bijslijter van de  test erbij, staat er met dikgedrukte  letters: lees nooit de uitlag af na 10 minuten!
 Goed en nu?

Ik had gewoon 3 minuten moeten wachten vanmorgen, maar die leken zo lang te duren dat ik had de hoop opgegeven. Vandaag gaan we nog een test halen en dan morgenvroeg nogmaals testen.
Toch heb ik het idee dat het  goed zit, want ik ben niet ongi geworden en mijn borsten zijn nog steeds  behoorlijk gespannen.
Stiekem ben ik al heeeel blij......

Hoe gaat het met  BIATE EN ANNEMARIE?          

Liefs Angelique

Hee Angelique,
Gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
Idd zeggen ze dat je een test na 10 min niet meer mag aflezen, dus zou ik voor de zekerheid zeer ninnenkort nog maar een test doen. Ik hoop echt dat ik je dan ook mag feliciteren met je zwangerschap.
Heeel veel suc6.

Ik kon niet wachten en heb gisteravond een test gedaan, die was negatief.
Ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden, ik had/ heb echt het idee dat ik zwanger ben, maar ja dan had de test (clear blue)c een dag voor NOD ook wel positief uitgewezen denkik. Dus ik weet het niet meer, we wachten maar (on) rustig af.
Tot snel, liefs Annemarie

Hier Biate
Ik ben nog niet ongi, ben altijd stipt op tijd, dus....zouden we dan alle 3....
Ik ga morgen of vanavond testen.
Voor Angelique, ik test eigenlijk nooit 's ochtends dus niet langer stressen en gewoon een test halen toch. Ik heb er thuis nog een van clear bleu liggen, denk dat ik die er vanavond aan ga wagen.
Ik moet zeggen het wordt zo wel heel erg spannend!
We zien het wel. Na 2 miskramen ga ik toch niet echt juichen voor ik weet dat het goed zit. Ik ben zelf best positief en optimistisch, toch denk ik het is 2 x kort achter elkaar misgegaan, waarom zou het een derde keer wel goed gaan???!!??!?
Ik blijf voorzichtig als ik test heb gedaan laat ik het weten, ook als ik ongi word horen jullie van mij.
We houden elkaar op de hoogte, ok?
Succes.
Liefs van mij

He Angelique,

Zou dit niet een geweldig verjaardagskado zijn?
Nou kun je tegenwoordiger de testen ook overdag doen... (tja sorry maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar al die uitslagen van de NOD ers dat ik bijna persoonlijk wel ff al die testen bij jullie wil brengen hihhihihi)

Ok ik moet dus nog even geduld hebben en wachten op je berichtje van morgen.
Ik ga heel hard voor je duimen!!

Corina

Terug
Bovenaan