Hoi! Inmiddels is ons meisje 14 weken, wij zaten dus midden in de strenge maatregelen tijdens Corona. Wij hebben 2 dagen in het ziekenhuis gebracht, mocht er niemand bij. We konden dus tegen opa&oma en ooms&tantes vertellen dat ze geboren was en daarmee was eigenlijk de kous af. Bij thuiskomst konden onze ouders achter een raam naar hun kleinkind kijken...
Heel eerlijk .. ik heb gehuild als een klein kind. Op dag 4 van de kraamweek was ik helemaal in zak en as en heb ik gevraagd of oma alsjeblieft haar handen wilde wassen en haar kleindochter voor t eerst wilde vasthouden. Direct mijn ouders gebeld en gevraagd of ze 's avonds wilde langskomen.
Voor ons was dit de beste beslissing. Wij hebben alleen uitzonderingen voor opa's&oma's gemaakt. Daarna hebben we een goede week gewacht met het geboortekaartje versturen. Een apart briefje erbij gedaan dat we kraamvisite deden, op 1.5 meter en zonder vasthouden. Bewonderen op afstand. Bij binnenkomst handen wassen en desinfecteren.
Ik zou je adviseren: doe waar jullie je OP DAT MOMENT goed bij voelen! Want je kunt nu van alles bedenken, maar als je kindje er straks is... weet je pas wat je voelt en wilt.
Succes nog met de allerlaatste zwangere dagen.?