Raam open babykamer

<p>Hallo mede mama's,</p><p>Ik heb tot nu toe s'nachts elke keer 't raam dicht gelaten op onze dochter haar kamertje. Ze is 'n halfjaar. Maar nu tikte 't vandaag bijna de 27 graden aan. Heb nu haar raam op kiepstand met 't rolgordijn en de gordijnen dicht. Tegenover haar kamertje zit de badkamer, dit raam heb ik helemaal open en de deur van de badkamer helemaal open. En de deur van haar kamer voor de helft open. Ik denk dat 't fijn is als 't wat afkoelt op haar kamertje maar van de andere kant ben ik bang dat 't niet goed is.. Ik wil niet dat ze er verkouden van wordt of zo? Hebben jullie ook de ramen open? Ze ligt in 'n romper met korte mouwen en zomer slaapzak. We hebben trouwens overal horren. Groetjes!</p>
 
Hoi CinB,
Ik denk dat ze er weinig last van heeft tenzij het wat harder waait.
Als het heel warm is zal dat ook niet lekker slapen, ventilatie is gezond.
En als ze wel te fris word kan je de boel altijd nog weer dicht doen. 
Groetjes Siska.
 
Ja dat is helemaal waar. Wij vinden dat uiteraard zelf ook fijn, dus ik denk zij ook wel. Ik ben alleen zo snel bang dat ze in de trek ligt of zo.. Beetje overbezorgd misschien ;). Dankjewel voor je reactie. 
 
Bij ons ligt de kleine nu alleen in de luier in de slaapzk en de raam wagenwijd open. Het is zo warm dat het snachts nu zelfs niet onder de 23 graden komt. Doordat het zo lang zo warm is zot de hitte in de muren. Dus het moet echt meerdere dagen koel zijn wilt die hitte eruit gaan. 
Ze ligt overigens niet pal onder het raam ? en als ik snachts wakker wordt en het te fris vind dan zet ik het raam op kiep stand
 
Maak je maar geen zorgen CinB, 
het is zo warm buiten dat ze niet snel kou zal vatten.
Doe waar jij je goed bij voelt, en alle mama’s zijn over bezorgd ( ik nog steeds) en mijn zoon is al 3?
Heel veel succes!?
 
Ook wij hebben de ramen op kiepstand zelfs de onze... mn zoontje van 2 jaar slaapt in lange broek en shirt. Maar geen hempje en boxertje aan.
Mn zoontje word rond 3 uur nachts wakker als hij in een korte broek slaapt. Daarom lange pyjama broek... kiepstand is niet erg... 
 
Terug
Bovenaan