Raam open met slapen

Even een vraagje

Hoe doen jullie dat als het zo warm is??

Laten jullie 's nachts het raam op een kier staan of doen jullie het dicht?

Vind het erg lastig bij Ruben staat bijna de hele dag de zon op zijn kamer en dan kan het 's avonds zo 27 graden zijn. Nu doe ik als hij uit bed is het raam open ook tijdens de late fles van 11 uur en doe hem weer dicht als hij op bed ligt maar zo koelt het niet echt af.
Ben een beetje bang dat hij kou vat als ik het open laat.

Ben benieuwd!

x

ik ben een meimama bij ons staat het raam gewoon open onze kleine meid slaapt bij ons op de kamer is al vanaf ze geboren is dat dat gewoon open staat de kraamhulp zei dat het geen probleem was als het maar niet tocht

Dat is het idd, het moet niet tochten. Dus of de deur open of het raam open. Wij hebben de deur op een kier staan en het raam dicht. Overdag heb ik nu wel allebei open anders hoor ik haar niet als ik buiten ben.

Liefs ciomama

Als het warm is hou ik ook gewoon het raam op en kier, 27 graden lijkt mij toch niet prettig (niet dat het nou heel erg afkoelt met het raam open)

Oh begrijp je probleem...ben ook altijd zo huiverig voor dat stomme raam open te zetten. Wij doen inderdaad ook altijd hem open als we de fles geven of als hij beneden is.
Mijn moeder zei inderdaad ook al dat het best wel kan zolang het maar niet tocht. Dus geen dingen tegenover elkaar open zetten.
En de warmte krijg je volgens mij altijd moeilijk uit je huis....
Liefs

Terug
Bovenaan