Raar dromen

Hebben jullie ook van die rare dromen de laatste tijd..

Ik wel zo ook vannacht..
Ik droomde dat ik wakker werd maar dat me buik weg was dat ik toen als een gek het hele huis rond rende om de kleine te zoeken maar die was ook nergens te vinden.. Toen ik realiseerde dat zelfs mijn man er niet was zakte ik al jankend in elkaar..

Ik schrok zo luidrustig wakker van deze nachtmerrie dat me man er zelfs wakker van werd..
Heb natuurlijk automatische me buik gecheckt maar die zit er nog en de klein bewoog toen net dus kon weer bij komen van me hart verzakking

Pfff die zijn echt geen leuke dromen heb daarna ook niet meer geslapen durfde niet meer :$

Hoi,
Dat hoort echt bij een zw.schap hoor!!
Ik had er zeker bij de eerste heeeel veel last van, meestal lag mn man met een ander in bed met alle details, bah, was niet zo leuk!!
Dat heb ik dit keer nog niet gedroomd gelukkig,,haha
FF rondlopen wat drinken en dan weer lekker gaan slapen, het zijn maar dromen meid!!
Liefs MJ

Haha, heel herkenbaar. Droomde vannacht ook dat mijn lief er plots vandoor was met een ander. De nacht ervoor droomde ik dat ik ons klein meisje liet bevriezen omdat ik haar niet warm genoeg had aangekleed. Nadat ik wakker was geworden nog een uur liggen piekeren wat ik haar aan moet trekken in april. Wat ik vooral vervelend vind is dat het "rotte gevoel" nog een tijd blijft hangen als nadat je wakker wordt.

heb er niet zoveel last van... droom iig niet dat mijn kerel er met een ander vandoor is...

Wel droom ik dat ik een baby heb gekregen, maar dat ie die niet mee mag nemen. ik mag alleen in een speciaal kamertje voeding geven en dan moet ik weer weg....
en dan probeer ik te vluchten met de baby, maar dat slaagt niet.... heel appart heb ik nu al een paar keer gedroomt....

Liefs

Had net me moeder aan de telefoon.. En de baby in me dromen is gevonden haha...

Me moeder droomde dat de kleine bij hun logeerde en dat ze hem aan het wassen was haha

Hoezo pure toeval

Deze zwangerschap heb ik er tot nu toe geen last van gehad, maar bij de 1e had ik er al vroeg in mijn zwangerschap last van en het was steeds dezelfde droom...Ik stond boven aan de trap en viel naar beneden...Ik heb toen aan mijn man gevraagd of hij het traphekje wilde plaatsten. Na wat fronzen en rare bekken heeft hij dat gedaan en sindsdien was de droom over...heel gek eigenlijk!!

Terug
Bovenaan