Raar gevoel baarmoedermond

Hallo meiden,

Mijn buik is al een hele tijd aan het rommelen. Ik heb al zeker anderhalve week een zere buik, heel veel harde buiken en vooral 's nachts voorweeen. Ik heb steken hoog in m'n vagina, bij m'n baarmoedermond. Maar ik voel nog wat anders. Het voelt een beetje aan alsof  mijn baarmoedermond  'trekt'. Ik kan het het beste vergelijken met je huid, wanneer die droog is na het douchen of zo... Is er iemand die dit herkent?

Groetjes, Marisa

 
hoi hoi

Ja dit herken ik wel toen ik zwanger was van mijn eerste.
Dit was toen ik 39 weken zwanger was de verloskundige zei
toen dat het kwam doordat mijn baarboedermond weker werd
en langzaam aan het voorbereiden was voor de bevalling het is moeilijk
uit te leggen maar dan word het allemaal wat zwakker.
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar bij mij trok het vanzelf weer weg.
 Groetjes ilona
 
Hoi Ilona,

Tuurlijk heb ik er wat aan.  Ik had al wel zo'n idee dat het met de verweking te maken had, het rommelt allemaal zo erg! Het voelt alleen wel heel erg raar en ik ben heel benieuwd hoe lang het nog duurt voor die kleine komt!

Groetjes, Marisa
Hallo meiden,

Mijn buik is al een hele tijd aan het rommelen. Ik heb al zeker anderhalve week een zere buik, heel veel harde buiken en vooral 's nachts voorweeen. Ik heb steken hoog in m'n vagina, bij m'n baarmoedermond. Maar ik voel nog wat anders. Het voelt een beetje aan alsof  mijn baarmoedermond  'trekt'. Ik kan het het beste vergelijken met je huid, wanneer die droog is na het douchen of zo... Is er iemand die dit herkent?

Groetjes, Marisa

 
Terug
Bovenaan